Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Åssen får man slike bilder..? Det lurer jeg på.. Med svart bakgrunn; DEN FINNER DU HER Endret 27. november 2003 av Marvil Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 For meg ser dette ut som en frihåndstegning. Ikke akkurat en font som skriver slik. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Åssen får man slike bilder..? Det er faktisk folk som fremdelse tegner med blyant... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Mye tid + Paint så har du den der Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 du kan jo gjøre om vanloige bilder til tegninger da. jeg hadde bilde av en elg og brifa med den. sa jeg hadde tegna den. er en slik funskjon. photoshop fks. ligger i filter og så artistiks elns Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 er det TRONE det står? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 er det TRONE det står? Om du ser på url til side (darkthrone.no), er det vel nokså naturlig at det er tHrone det står. Ikke lett å se, men det er vel heller ikke meningen.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvis man ser godt nok etter, så ser man at det til og med står DarkThrone... men det så dere vel kanskje med en gang?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvis man ser godt nok etter, så ser man at det til og med står DarkThrone... men det så dere vel kanskje med en gang?? Ja... Det gjør det faktisk. Flink du er Jibril2k. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 du kan jo gjøre om vanloige bilder til tegninger da. jeg hadde bilde av en elg og brifa med den. sa jeg hadde tegna den. er en slik funskjon.photoshop fks. ligger i filter og så artistiks elns stormTT er laget med et 3d-program, men rendret som kulltegning. Ser rimelig håndtegnet ut Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ser ut som en hodeskalle i toppen av bilde også. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du kan lage sånt i photoshop; lag "selve" tingen så tar du og "stroker" den (1px, svart) så sletter du background layer, da får du et fint lite, gjennomsiktig gif bilde. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Nå er den logoen tegna for hånd av vokalisten i bandet Darkthrone, et legendarisk norsk black metal-band. Er ikke vanskelig å legge et cd-cover inn i en scanner og scanne det, så "tegne" vekk det andre i et tegneprogram. Det er ikke tegna i paint med musa. Hvis du ser etter har han bygd bandnavnet inn i ei slags grim trone. Endret 29. november 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå