Syklofanten Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Hva synes dere om dette intervjuet? Coulter sier at Europa kommer til å bli flooded med migranter og at vi da kommer til å forstå hvorfor Trump er så populær i USA. http://www.vg.no/spesial/2016/jakten-paa-trump/?id=57ffb2935152f7b818ad5732 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Haha Coulter ja, hele white thrash amerikas favoritt bondine! At hun er rasehater og religiøs ekstremist kommer i andre rekke syntes de, evnt så er de helt enig med henne om dette også. "Ann Coulter gets down and dirty in the sheets, just ask the clan" 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Ann Coulter er et troll, i alle betydninger av ordet. Hun sier hva som helst for å få oppmerksomhet, ikke ulikt Trump. Hun er latterlig 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jeg liker Ann Coulter, spesielt når hun snakker med Bill Maher Det jeg liker best er at hun står for sine meninger og aldri unnskylder seg for å være konservativ, hun er også en av de få som sa at Trump kom til å bli republikanernes kandidat helt fra starten av så ho har forstått noe. 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Jeg liker Ann Coulter, spesielt når hun snakker med Bill Maher Det jeg liker best er at hun står for sine meninger og aldri unnskylder seg for å være konservativ, hun er også en av de få som sa at Trump kom til å bli republikanernes kandidat helt fra starten av så ho har forstått noe. Det betyr ikke at det hun sier har verdi. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Jeg liker Ann Coulter, spesielt når hun snakker med Bill Maher Det jeg liker best er at hun står for sine meninger og aldri unnskylder seg for å være konservativ, hun er også en av de få som sa at Trump kom til å bli republikanernes kandidat helt fra starten av så ho har forstått noe. Selv en ødelagt klokke har rett to ganger i døgnet. Når du er sterkt konservativ og anti-establishment så heier du selvsagt på Trump. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Nå var det kanskje uttalelsene TS ville diskutere, og ikke Coulter. Men hun ber vel om det når hun gir ut en bok om en presidentkandidat, og så har hun bilde av seg selv på coveret i stedet for kandidaten: Geir Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hva synes dere om dette intervjuet? Coulter sier at Europa kommer til å bli flooded med migranter og at vi da kommer til å forstå hvorfor Trump er så populær i USA.] Dette har hun jo helt rett i. De aller færreste har problemer med å forstå hvorfor Sverigedemokraterna på rekordtid har blitt Sveriges største eller nest største politiske parti. De færreste har problemer med å forstå at Nasjonal Front er større enn noen gang i Frankrike. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Haha Coulter ja, hele white thrash amerikas favoritt bondine! At hun er rasehater og religiøs ekstremist kommer i andre rekke syntes de, evnt så er de helt enig med henne om dette også. "Ann Coulter gets down and dirty in the sheets, just ask the clan" Er Ann Coulter rasehater? Hvilke(n) rase hater hun? Endret 16. oktober 2016 av Son of Rome 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Haha Coulter ja, hele white thrash amerikas favoritt bondine! At hun er rasehater og religiøs ekstremist kommer i andre rekke syntes de, evnt så er de helt enig med henne om dette også. "Ann Coulter gets down and dirty in the sheets, just ask the clan" Er Ann Coulter rasehater? Hvilke(n) rase hater hun? Med hennes engasjement rundt det å beholde det stolte sørstatsflagget i kombinasjon av hyppige stikk mot svarte og latinos, og ikke glem the f***** jews, så ser man vel ett stygt mønster her. Hun har bedrevet mørkeblå hat-propaganda hele sitt etterhvert lange liv, ikke la deg lure av de utallige plastiske operasjonene, hun er sprø som kjeks på alle måter. Endret 16. oktober 2016 av Thoto79 1 Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Moderatormelding Jeg ber dere diskutere sak fremfor person. Alle former for personangrep er i strid med våre retningslinjer. Noen innlegg er derfor skjult. Ved spørsmål eller kommentarer på moderering, sendes dette på personlig melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå