...... Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) De siste dagene har jeg ikke kunnet logge meg på PSN, hverken via kabel eller trådløs. Dette har skjedd helt ut av det blå - for jeg har vært borte i en mnd nå, og da jeg kom hjem virket det bare ikke.Når jeg tester internettilkoblingen på PS4 er det bare PSN jeg får mislykket på. Skjønner ikke hvorfor dette bare kan skje av seg selv? Noen som har opplevd lignene? Endret 14. oktober 2016 av Tullefanten Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Min PSN-tilkobling var ustabil igår.Stadig vekk fikk jeg opp at spillet ikke kunne laste opp leader boards, og ba meg sjekke nettverket. Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Min PSN-tilkobling var ustabil igår. Stadig vekk fikk jeg opp at spillet ikke kunne laste opp leader boards, og ba meg sjekke nettverket. Kan det være bare det? Har ikke fått logget meg på i det hele tatt de siste 4 dagene. Jeg får logget inn på PS3 - men ikke på PS4. Skjønner ingenting jeg.. Endret 14. oktober 2016 av Tullefanten Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Merkelig.Mitt forslag, logg deg på Playstation Network på en PC. Velg endre passord.Og prøv så PS4 med nye passordet. Eventuelt, hvordan svarer PS4 på vanlig nettverkstest?Har den tilgang på internett?Har den tilgang på Playstation Network? Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 Merkelig. Mitt forslag, logg deg på Playstation Network på en PC. Velg endre passord. Og prøv så PS4 med nye passordet. Eventuelt, hvordan svarer PS4 på vanlig nettverkstest? Har den tilgang på internett? Har den tilgang på Playstation Network? Den finner både IP-adresse og får tilgang på nett, bare ikke PSN der viser det mislykkes. Får aldri noen feilmelding ellers, den bare står og "logger på" i en evighet. Skal teste å logge på via PC og endre passord. Har restartet ruteren og satt den opp på nytt, samt prøvd å legge inn manuell verd for MTU og DNS, uten hell Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Merkelig. Mitt forslag, logg deg på Playstation Network på en PC. Velg endre passord. Og prøv så PS4 med nye passordet. Eventuelt, hvordan svarer PS4 på vanlig nettverkstest? Har den tilgang på internett? Har den tilgang på Playstation Network? Den finner både IP-adresse og får tilgang på nett, bare ikke PSN der viser det mislykkes. Får aldri noen feilmelding ellers, den bare står og "logger på" i en evighet. Skal teste å logge på via PC og endre passord. Har restartet ruteren og satt den opp på nytt, samt prøvd å legge inn manuell verd for MTU og DNS, uten hell hold inne power knappen til det piper 1 gang ekstra neste gang du skruer på konsollen så velger du å nulstille settings til fabrikkinstillinger, vet dette hjelper for mange Endret 14. oktober 2016 av Leffi78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå