akelbo Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Square Enix har annonsert en demo for det litt utradisjonelle rollespillet.Du kan prøve World of Final Fantasy neste uke Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jrpg er ikke en sjanger jeg spiller mye. Men det her traff meg skikkelig. Elsker art-stylen! Kanskje jeg skal prøve denne demoen imens jeg venter på Ni No Kuni 2. Hmm Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 kvalmende søtt i min mening Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Æsj. Akseptabelt når de ikke er i chibi form. Chibi som fremstilt her er verken kvalmende eller søtt. Ser rett og slett stygt ut med de øynene. Lenke til kommentar
busemannsatan Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Dette spillet ser helt herlig ut, og hva jeg har sett i andre videoer ser det ut til at det ikke tar seg selv for seriøst. Kan fort bli mitt favorittspill fra i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå