Roar Kneppen Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Abstrakt 804 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Flott abstrakt Roar ! En liten hilsen fra sørlige breddegrader. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Flott bilde. Aner et hode med oppstopper og kraftig hake ( eller skjegg)??? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jo da, ble ikke så verst det. Jeg ser for meg at utgangspunktet er løvverk foran en grå mur..med fokuset på muren bak? ..men kanskje er det noe helt annet...og det spiller jo ingen rolle! Men det er jo sånn med mange av disse bildene dine, at de trigger fantasien min. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 Jo da, ble ikke så verst det. Jeg ser for meg at utgangspunktet er løvverk foran en grå mur..med fokuset på muren bak? ..men kanskje er det noe helt annet...og det spiller jo ingen rolle! Men det er jo sånn med mange av disse bildene dine, at de trigger fantasien min. Det er faktisk fossen som ble vist for noen dager siden, men dette bildet egnet seg noe bedre for abstraktmappa. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jo da, ble ikke så verst det. Jeg ser for meg at utgangspunktet er løvverk foran en grå mur..med fokuset på muren bak? ..men kanskje er det noe helt annet...og det spiller jo ingen rolle! Men det er jo sånn med mange av disse bildene dine, at de trigger fantasien min. Det er faktisk fossen som ble vist for noen dager siden, men dette bildet egnet seg noe bedre for abstraktmappa. Roar Jeg hadde rett ang løvverket da Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Fine farger og formasjoner - liker Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Spennende strukturer, og fine farger. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Tenkte på frostrim i bearbeidet form. Når jeg ser svaret hva det er så var min første tanke ikke helt på jordet, denne gang. Et severdig abstrakt bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 For meg det mines om Europa kart. Abstrakt men interessant ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg