Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Avvisning

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med kjæresten min i et par år nå. Vi hadde masse sex i starten, flere ganger om dagen det første året og minst en gang om dagen i halvannet år. Men nå har det roet seg betraktelig. Jeg har ikke hatt en seksuell partner før og har funnet ut at jeg tydeligvis er en veldig seksuell person. Hun derimot har hatt flere lengre forhold og flere forskjellige partnere. Hvis jeg prøver å ta initiativ ved å stryke å kjærtegne henne på en seksuell måte, så har det hendt etter en stund at hun bare flytter hånden min og heller legger seg på siden eller i armkroken min. Dette selvom vi kun har hatt sex en gang tidligere i uken.Hun tar heller ikke mye initiativ og jeg lurer på om all sexen vi hadde før kun var for å tilfredstille meg og at det ikke var spesielt interessant for henne. Synes også det har blitt tidvis kjedelig å ha sex med henne. Hun styrer ikke noe under selve akten og jeg gjør mye av jobben og bestemmer alle posisjoner og når vi bytter. Ingen oralsex er i bildet, og hun får kun orgasme om jeg ikke spør om hun skal bruke vibratoren. Jeg føler at jeg egentlig ikke er nok for henne, jeg har bl.a en penis som er litt under snittet, og det har alltid plaget meg og jeg har vært redd for ikke å kunne tilfredstille kvinnene. Jeg har prøvd å kjøpe ting på bl.a kondomeriet for å krydre litt, men har fått dårlig respons på dette også, selv om jeg har sagt flere ganger at jeg har lyst til det, og har brukt det på henne. Kjenner jeg får seriøst vondt inni meg og jeg kan ikke leve med noen som ikke begjærer meg. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gripe fatt i dette. Synes det er veldig vanskelig å prate om.

Anonymous poster hash: b2c4c...bf5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gamle er dere? At det er vanskelig å prate om er forståelig, men dette løser seg ikke selv så du har nok ikke noe annet valg enn å prate med henne.

Det er ikke uvanlig at sexen dabber av etter en stund i forholdet, og det kan høres ut som om dere to rett og slett har forskjellig sexdrift. Da må dere finne løsninger som dere begge kan leve med, eller så må dere gå hvert til deres og heller finne dere noen som dere er bedre seksuelt kompatible med.

Lenke til kommentar

Hun er 31. Jeg er 28.

Jeg er også redd for det du nevner. Hun har sagt at hun aldri har hatt noe særlig sexdrift tidligere, men jeg trodde det hadde forandret seg når vi ble sammen.

Jeg onanerer hver dag, fordi jeg synes det er vanskelig å være sammen/sove nakne sammen/kose osv uten at det blir noe mer. Men også fordi jeg blir veldig kåt når vi først har sex, og det kan fort bli at jeg kommer før jeg egentlig har lyst til. Hun derimot, onanerer ikke, og tar som sagt ikke initiativ til å få orgasme selv under samleie. Noen ganger kan jeg bli litt sånn at jeg bare gir f, og puler henne sånn som jeg selv har lyst, får ikke noe tilbakemeldinger uansett.

Har spurt mange ganger om det er noe spesielt hun vil at jeg skal gjøre, men får alltid svar at det ikke er noe. Har prøvd å slikke henne noen ganger, men hun spør aldri om jeg kan gjøre det igjen, eller nevner ikke at hun synes det er godt eller noe.

Anonymous poster hash: b2c4c...bf5
Lenke til kommentar

Alles sexdrift får som sagt et boost i forelskelsesfasen, før den returnerer til normalen etter en stund. Det høres rett og slett ut som om ho dama di har veldig lav sexdrift (som hun selv også har sagt til deg). Hvis hun er interessert i å gjøre en innsats for å endre på det, kan dere oppsøke sexolog som kan hjelpe dere med å finne løsninger. Men hun er nødt til å ville det selv, å overtale henne fungerer garantert ikke.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...