deereman83 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har ofte funnet de veldig nyttig å kunne legge noe oppå tastaturet, eller at ved å låse tastatur å mus, så kan heller ingen søsken/uvedkommede komme seg inn i systemet. Vet noen her om de finnes et såkaldt tastlås program/muslås?? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 hva med å logge av og bruke passord? problem solved Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 trykk ctrl+alt+delete og S,så låser du pc'en...smart Lenke til kommentar
deereman83 Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 De jeg lurte på var om de fantes et program som gjorde at skjembildet forble de samme, men at tastatur å mus ble "ubrukelig" Lenke til kommentar
Legion Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 De jeg lurte på var om de fantes et program som gjorde at skjembildet forble de samme, men at tastatur å mus ble "ubrukelig" og når du skal reaktivere så...? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 De jeg lurte på var om de fantes et program som gjorde at skjembildet forble de samme, men at tastatur å mus ble "ubrukelig" og når du skal reaktivere så...? så trykker han på reboot knappen. lol Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 De jeg lurte på var om de fantes et program som gjorde at skjembildet forble de samme, men at tastatur å mus ble "ubrukelig" og når du skal reaktivere så...? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det finnes flere. Søk på keyboard lock i en eller flere shareware siter eller google, så er du på god vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå