foenix Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Er det samme objektivet som følger med A5000 kameraet som man kan kjøpe hos Lefdal til kr 2995,- som det de selger andre steder til kr 3798,-? Jeg trenger et slikt til mitt A6000 kamera og jeg vil vel da evt. kune spare penger på å kjøpe denne kamerapakken istedenfor å kjøpe bare objektivet. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Er det bra kamera/objektiv? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Det skal være samme objektiv. Det er ikke uvanlig at hus+optikk selges rimeligere enn objektivet alene. Dette fordi det er eldre hus butikkene vil bli kvitt. Om objektivet er godt nok for ditt bruke, eller om du burde legge i mere penger, det må du selv vurdere. Men skal du ha det, så lønner det seg å kjøpe pakka. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Er det bra kamera/objektiv? Det var det beste i sin klasse da det ble lansert. Hvorvidt du får noe bedre i dag for den samme prisen, er jeg ikke sikker på.. Endret 14. oktober 2016 av dagfinn99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå