DaChronix Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 hrmpf...kan noen hjelpe meg med å finne noen skandivaiske (helst) webbutikker som selger koss r50b/r70b og sender til norge...finner ingen selv.. må ikke nødvendigvis være i skandinavia, men det ville vært det beste TIA /dC Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Microplex har tatt inn koss. Er ikkje sikker på om dei har dei du leitar etter. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg vet iallfall at www.afu.no importerer Koss til Norge, men vet ikke om de har de modellene du spør etter. Du kan jo sende dem en epost og spørre? Jeg har en kompis som jobber der, og fikk en meget sweet deal på noen hodetelefoner der ja Jeg bruker (og er storfornøyd med) *A-250 (stooore) *Porta Pro *The Plug Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Microplex har koss r55b inne. Tror det er en videreutvikling av r50b Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har noen prøvd R55B? I så fall; hva synes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå