FuglFøniks Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Lurer på hvilke av disse jeg bør velge. HAr anb. nf7-s til alle adre selv, men ser at asus sitt har flere usb porter (6) og har jo som kjent bedre kvalitet... Hva synes dere? Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Som kjent bedre kvalitet? Både ABIT og Asus har svært god kvalitet på hk'ene sine, og trenger du virkelig 6 usb-porter ? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har et Asus a7n8x deluxe,er KJEMPE fornøyd! Abit sitt hk er også bra,har hørt mye skryt av det. Er ikke sikker på hva som er best... begge er bra! Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg liker Abit sitt best, men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg rett og slett ikke liker HK fra Asus... Men når det gjelder kvalitet tror jeg det blir noenlunde close race... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Javel, det er det jeg har trodd, men lest myyyeee mer feil på forumet her, fra folk som har abit hk, leser jo hver dag at noen sliter med ettellerannet på hk'et sitt, men samma det, går for en av dem, hvilken er uvisst... Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Du vet kanskje at begge korta er til salgs hos komplett om dagen for ca 500,- (demobrukte)? -zg Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har både et asus a7n8x og et nf7-s. Skal innrømme at nf7'en kan ha litt fler "barnesykdommer" rett etter du har satt sammen systemet, men etter det er det meget stabilt, og klokker noe bedre en asus sitt. Skal du klokke mye er nok ABIT det beste valget, skal du ikke ville jeg ha anbefalt Asus sitt. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kan ikke si noe annet enn at jeg er svært fornøyd med mitt NF7-S 2.0. Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Abit NF7-S vs. Asus a7n8x... Som du ser har jeg et NF7-S som jeg er svært fornøyd med. Helt riktig at det har barnesykdommer, men det fungerer plettfritt etter dette. Overklokkings mulighetene er også helt geniale. Gå for Abit's HK. Velg Abit... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har at Asuset, kjøpte Abit pga. overklokkingsegenskaper. Abit har hatt endel feil ja, men v2.0 er veldig bra. Bare ikke kjøp AN7, det er fullt av bugs og feil. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Det går da an å titte litt rundt i forumet her og se hvem som har problemer. Og det er ASUS-gjengen. Ikke for det, hvis man liker å mekke så er det ok. Men ASUS flyter på navnet nå spør du meg. Vi har begge deler i hus og det er ASUS som fusker. Endret 27. november 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Skal du klokke er det bare et valg og det er ABIT. Abit sitt gir faktisk også bedre resultat i Aida32 og SS på standard innstiling og samme ram og cpu.(ikke at det er merkbart in real life da) Har begge korta i hus,og ingenting å klage på noen av de...så skal du ikke klokke er det bare starte elle....melle Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tror nok ikke at det er slik at dersom man velger en av disse, og kommer til å slå seg konstant i hodet hvis man finner at den andre kanskje var bedre, siden de begge er kvalitetsmessig ganske like. Men er det ikke slik at abit kortet er det eneste kortet der man kan ha fsb opp til 250 (for amd athlon xp altså) ? Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Abit knuser Asus på Fsb ja Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Men er det ikke slik at abit kortet er det eneste kortet der man kan ha fsb opp til 250 (for amd athlon xp altså) ? Har også sett Soltek-kort på 250 MHz FSB. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg ville valgt Abit NF7-S V2.0 , har selv et ASUS hk og er ikke helt forsnøyd. men det er veldgi stabilt og fint da... Mitt Neste Hk blir Abit Ihvertfall, Har hatt så Mange små feil på mitt ASUS kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå