Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Haustfargar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Flotte haust, eller høst bilde lady M v h Leif 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Nej hvor smukt...især v2 så mange farver har vi slet ikke her endnu...tænk snart er der vel hvidt af sne alle steder...suk...hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Bestandig vakkert med gule høstfarger mot blå himmel. Finfin serie dette! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Flott billedserie med fargerike høstbilder . en vakker tid før alt blir dekket av snø og is . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 Flotte haust, eller høst bilde lady M v h Leif Nej hvor smukt...især v2 så mange farver har vi slet ikke her endnu...tænk snart er der vel hvidt af sne alle steder...suk...hilsen Suss Bestandig vakkert med gule høstfarger mot blå himmel. Finfin serie dette! Mvh Fredrik Flott billedserie med fargerike høstbilder . en vakker tid før alt blir dekket av snø og is . Mvh Alec Takk for fine tilbakemeldinger alle sammen! Det påstås at vi ikke skal få noe særlig snø før etter nyttår, og at vi snart går over fra dette superfine været vi har hatt til mer normal regntung tid som vi er mer vant til. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Skal jeg velge blir det V1, men kanskje 5 mm kutt nede for å roe ned kanten. Skulle jeg rangere videre såå havner v3 som nr. 2. Herlige høstfarger. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2016 Skal jeg velge blir det V1, men kanskje 5 mm kutt nede for å roe ned kanten. Skulle jeg rangere videre såå havner v3 som nr. 2. Herlige høstfarger. Roar Takk takk Roar'n! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg