Gå til innhold

VR: Bli med inn i nye Pir Nord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplys hvilket kamera som er brukt, slik at jeg ikke er så uheldig selv og går til innkjøp av dette.

Kvaliteten er rett og slett elendig. Det ser ut som 720p med dårlige farger og ut av fokus som er blåst opp.

Etter 42 sekunder holdt jeg på å sovne.

Noe så tørt og inderlig kjedelig video som dette skal man lete etter.

Se å få hendene opp av lommene og vis litt initiativ!

Lenke til kommentar

Opplys hvilket kamera som er brukt, slik at jeg ikke er så uheldig selv og går til innkjøp av dette.

Kvaliteten er rett og slett elendig. Det ser ut som 720p med dårlige farger og ut av fokus som er blåst opp.

Etter 42 sekunder holdt jeg på å sovne.

Noe så tørt og inderlig kjedelig video som dette skal man lete etter.

Se å få hendene opp av lommene og vis litt initiativ!

Hei Xantippe,

Leit å høre at du fikk såpass dårlig opplevelse av dette. Det hadde vært nyttig å vite hvilken oppløsning du har satt på 360/VR-videoen, samt hvilken nettleser/app/plattform og eventuelle VR-briller du bruker.

Opptaket er gjort i 8K med et synkronisert Omni-system og nedskalert til 4K for visning på Youtube. Det ser sylskarpt ut her vi sitter, men opplevelsen kan selvfølgelig være annerledes i andre enden. Det er jeg veldig interessert i å høre mer om. Ta gjerne direkte kontakt med meg.

Når det gjelder innholdet i videoen har vi lagt vekt på å vise hvordan det er inne i piren, men også spesielt mye på de tekniske forklaringene (fordi vi er TU). Her prøver vi ulike formater hele tiden, og det er lett å være enig i at vi antakelig kunne kortet det ned. At vår satsing på 360/VR i journalistikken viser mangel på initiativ er jeg selvsagt dønn uenig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...