PulZ Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kom hjem med min nye 6600 i dag og er strålende fornøyd, men savner automatisk tastesperre. Mener å ha lest på forumet her at det var mulig å laste ned ekstra programvare for dette, men etter å ha søkt i forumet uten noe resultat så spør jeg her om det er noen som vet om et sånt program ? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Joda.. er nok riktig at du har lest det her på forumet ein plass ja.. Berre å følgje denne linken de: Programmer inkl auto-tastelås edit: berre pass på at linken til det programmet ikkje funker med mindre du fjerner " i slutten av URL'en.. link direkte til det her: Autotastelås Endret 27. november 2003 av scoom Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Takker for infoen, gleder meg til jeg får bøffa blåtann adapteren i morgen Lenke til kommentar
pojan Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 "Automatisk lås telefonen" funksjonen er også ganske grei å bruke... Må vel å merke taste en valgfri-kode (sikkerthetskode) for å åpne den igjen... Lenke til kommentar
pojan Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Takker for infoen, gleder meg til jeg får bøffa blåtann adapteren i morgen Hmz... I mitt ordforråd er å bøffe det samme som å stjele? Hehe, enn hos deg? =) Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Takker for infoen, gleder meg til jeg får bøffa blåtann adapteren i morgen Hmz... I mitt ordforråd er å bøffe det samme som å stjele? Hehe, enn hos deg? =) Stusset også litt på den setningen. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå