Gå til innhold

Americanarmy problemer

Anbefalte innlegg

internett forsvinner når jeg starter aa,jeg må restarte modemet(motorolla fra upc)

jeg kommer ikke på nett så lenge spillet er på og jeg må restarte maskinen for å få det til å virke

noen andre med samme problem eller noen med internett fra upc som det virker hos?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mulig dette kan hjelpe: (settes i ArmyOps.ini)

[Engine.Player]

ConfiguredInternetSpeed=10000

This is a vital setting. It determines your network rate in bits per second. Tweaking this setting can improve lag problems.

For 56K modems, depending on your connection speed try values between 2400 and 3000 for optimal ping. As a rule of thumb, try and match your average connection speed (in kbps).

For ADSL/DSL/Cable and faster connections try higher values, ranging from 6000 - 8000. You can try the default value of 10000 but I find this is just too high to maintain a steady low ping

Remember that depending on the ping of the server you join, where it’s located, who else is playing and how many others, you may still experience some lag regardless, particularly at the start of each round, or when lots of people join. Also remember that servers have a cap on this rate, so even if you set it very high it may still be limited by the maximum bandwidth the server is set to allocate to each player.

Something interesting to note is that your frames per second (fps) are limited by your netspeed. Netspeeds below 5000 will noticeably cap framerates for those with faster machines. For example, I get 60fps maximum with a netspeed of 5000, but 90fps maximum with a netspeed of 8000. You can adjust Netspeed "on the fly" using the Netspeed command (see Console commands below) to find which network rate gives you the best ping and framerate on the current server.

Hentet fra TweakTown sin gjennomgang av AA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...