enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har merket at jeg driver og vipper mellom annet og hardware og internett og nettverk. Er litt nyskjerrig på hvordan jeg ligger an i de andre kategoriene, da jeg er enda mer aktiv i webdesign - tror jeg. Er det mulig å få fram sånn statistikk? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har faktiskt tenkt litt på det selv! Enig med deg at det burde være mulig å se hvor aktiv du er i de andre forumene Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Det er jo mulighet og søke på eget nick da. Men det var vel kanskje ikke det dere tenkte på? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Det er jo mulighet og søke på eget nick da. Men det var vel kanskje ikke det dere tenkte på? Det jeg tenkte på var en side hvor man får se hvile deler av forumene man er aktiv i, og hvor mange innlegg man har i den delen av forumet, og prosentdelen dette utgjør av totalen. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Hadde vært kult med histogrammer med oversikt over de forskjellige kategoriene, eller hva? Endret 28. november 2003 av Calm Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Trenger ikke være såpass avansert. Holder med tekst for min del, selv om litt grafikk ikke hadde skaddet. Kan ikke en i admin gruppa bare komme inn og si at dette er uaktuelt, så slipper jeg å håpe Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det er uaktuelt. Sjansen for at vi tar oss tid til å implementere noe slikt er minimal - med mindre det finnes noe allerede, da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Regnet vel med at det ikke fantes... Skulle ikke kreve for mye å hente denne informasjonen ut av databasen, og det trenger jo egentlig ikke å intergreres med selve forumet da alt man trenger av informasjon ligger rett i baen, men jeg skjønner at det er mer bry enn praktisk nytteverdi skulle tilsi. Det var bare et håp Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Får heller se om vi ikke legger det i todoen vår for frames2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå