Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Urban Art 1199 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg har jo samme fornavn som deg, men har vel ikke samme profilbilde. Kanskje du må pusse brillene? :-) Flotte teksturer, forresten. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg har jo samme fornavn som deg, men har vel ikke samme profilbilde. Kanskje du må pusse brillene? :-) Flotte teksturer, forresten. Da kommer det forskjellig opp hos deg og meg for når jeg åpner ditt bilde så dukker både mitt profilbilde til høyre opp samt at min e-mail står oppe til høyre. Antagelig er er sidens elektronikk som lider av begrepsforvirring. Eller kanskje det er fordi det ikke dukker opp noe profilbilde der det skulle vært et til venstre slik at det oppfattes slik? Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Ja,ja, som er med elektronikk . uansett bilde er bra sel om det har litt for mye støy for meg? ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Steikjandes flott bilde! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Fargerikt og vakkert på betrakte, men jeg lurer på om jeg ville kjenne meg igjen dersom jeg sto foran stedet i virkeligheten ? Kneppen-signatur er det i høyeste grad over bildet ditt. Mvh Ragnar S Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2016 Fargerikt og vakkert på betrakte, men jeg lurer på om jeg ville kjenne meg igjen dersom jeg sto foran stedet i virkeligheten ? Kneppen-signatur er det i høyeste grad over bildet ditt. Mvh Ragnar S Tror sikkert du ville knenne igjen dette, Ragnar. Jeg har bare hentet det litt mer ut med Bas relief og sladda bygningen bak. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Fargerik og effektfull gatekunst , liker den litt røffe kornete effekten . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg