vihovde Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Fikk nettopp en ADVARSEL for dette ??? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=174377 Hvordan forventer man at folk (meg) skal reagere når man får så inn i H E L V E T E S dumme svar som dette. Her sitter jeg og følger med på HW fordi jeg trenger hjelp nå... Og på toppen er blodpumpen overstresset Nei kjære moderator... synes dette begynner å grenser til uverdig "politimakt" Endret 27. november 2003 av vihovde Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Nå blir du så gææææli bannet. Hahahah. For å svare mer seriøst: Dette er ikke et demokrati. Det er at du leker på moderatorenes datamaskin. Endret 27. november 2003 av DummeGaas Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Slett alt og ta kontakt med mod. på PM.... Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Snakke drit om moderator funker hvertfall, fortsett med det så kan man garantere at dem blir glade... Har du forresten noen grunn til å mislike mod? Fordi han gav deg advarsel og stengte tråd, pga. din egen dårlige oppførsel? Du graver din egen grav her, lille venn Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Du ber om bråk ved å gjøre dette iallefall ... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Synes du fortjente advarsel for det jeg. Ikke så glupt å kalle andre mennesker for dumme! Lavmål! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) enig unødvendig "drittkasting" Endret 27. november 2003 av Dasset Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 ja.. virkelig farlig, moderatorene her suger uansett. er altfor mye offtopic møl som renner inn hver jæ*vla dag. woho! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Syntes du fortjente det. Burde ikke dette vært postet i tilbakemeldinger når vi først er i gang? Endret 27. november 2003 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Syns det var fortjent, jeg! Det er dårlig oppførsel, og klart at slikt må gis advarsel på. Og når vi først er inne på det, så bør du vel strengt tatt få deg en for denne tråden også.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Folkens, la denne tråden være og la moderatorene ta den. Hjelper ikke saken noen verdens ting at dere kjefter fyren opp og ned, eller diskuterer om han bør få advarsel eller ikke Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Øyyhh! Samme avatar og nesten samme innhold! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 jeg ser for meg at du kommer til å få et langt og lykkelig opphold her på hw.no Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hmm, jeg som hadde planer om å lese nå i stedet for å moderere. Noen har virkelig ikke forstått reglene på forumet. Man kaster ikke dritt. Man bumper ikke tråder. Man tar opp klager i PM. Man poster i korrekt tråd. Trådstarter er utestengt i en uke og tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg