Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Kirketårn... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Etter litt mer titting på bildet ditt, kom jeg fram til at det fortjener en mer utfyllende kommentar. Det jeg liker med dette bildet er nok det litt "rufsete" preget. Det kan nesten (!) se ut som et slags "heldig snapshot". :-) Med "rufsete" sikter jeg til hele komposisjonen, men kanskje primært til de småkaotiske tilstandene i venstre kant. Det hadde vært lett å tenke at det måtte croppes vekk, eller minimaliseres, men jeg synes dette sammen med den ikke alt for billedskjønne veggen til høyre, er med å gi dette bildet sjel og et autentisk preg. Denne typen motiv er veldig vanskelige å formidle på en spennende og interessant måte. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Likte motivet og utsnittet her. Vanskelig å ta slike bilder og få dem til å se interessante ut. Det har du klart her, synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Når jeg ser sånne bilder får jeg lyst til å reise til syden. Fin bilde og motiven Alek. :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Utsnitt og komp funker vel ålreit. Når man er på ferie og tar en masse bilder så blir det liksom litt anderledes enn når man rusler rundt hjemme og ser etter kanskje litt spesielle motiver. PÅ ferie blir det lett litt spesielle feriebilder og som sådant funker dette. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jo, dette synes jeg ble skikkelig fint! Artig med blomsterpottene og skyggene, kompen funket utmerket synes jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Roar . Fredrik N , jimmyvag , Roar og Helene !!!!! Har sett på flere beskjææringsalternativer men det hadde ødelagt rekken av blomsterpotter og de ville jeg ha med . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg