Gå til innhold

Spill battlefield 1 i 10 timer før det kommer ut + mer.

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare skulle slenge ut denne infoen om noen vil slå ihjæl 10 timer i helga.

For 33,50 kr så får du tilgang til origin access der du kan blant annet spille bf1 i 10 timer før launch ( startet 13.oktober)

DU KAN SPILLE BF 1 I 10 TIMER UTEN OG KJØPE SPILLET, ALT DU TRENGER ER ORIGIN ACCESS. SÅ DA FÅR DU OGSÅ MULIGHET TIL OG TESTE DET I 10 TIMER FOR 33,50 KR FØR DU EVT KJØPER DET, OG DU FÅR 10% BILLIGERE SPILL PÅ ORIGIN STORE, SIDEN DU HAR ORIGIN ACCSESS MEDLEMSKAP ( SOM DU KAN AVEBSTILLE OG FORTSATT BRUKE I 30 DAGER MED ALLE GJELENDE FUNKSJONER TILGJENGLIG )

Du har også tilgang på ganske mange spill via origin access, det fungerer på samme måte som netflix, betal 33,50 kr i måneden og du kan spille masse spill og du får 10% billigere spill fra origin også.

Spill som blant annet: Dragon age inquisition, Bf hardline,Bf 4, This war of mine, Unravel, titanfall og Fifa 16 er blant de spillene du kan spille i 30 dager. Jeg syntes det er en grei tjeneste, så får du altså tilgang på alle spillene + multiplayer for 30 kr i månenden istedenfor og bruke 2-300 kr per spill.

Dette kan du avbestille med en gang du har kjøpt en måned med origin access og fortsatt benytte deg av tjenesten i 30 dager fremover uten noen form for restriksjoner.

Her er noe mer komplett informasjon

https://www.reddit.com/r/battlefield_one/comments/5725xr/eaorigin_access_battlefield_1_trial_information/?st=iu7hqcfs&sh=ebbe5880

Kino: 120 kr for 1,5-2 timer.

Origin: 33,50 kr for 10 timer med battlfield 1

Om du velger og kjøpe Bf1 etter og ha testet det via origin access så betaler du 49,90 kr mindre for den billigste versjonen av Bf1, så i bunn og grunn er det faktisk billigere og kjøpe en måned med origin access for så og kjøpe bf1(du sparer 16,40). Spesielt om du kjøper den dyreste versjonen, da blir den 112,80 kr billigere ( minus 33,50 øre for origin access)

Kos dere :)

Endret av Eriksendrul
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt denne tjenesten et års tid, og er veldig fornøyd med den.

For summen av ett enkeltstående spill har jeg spilt igjennom ganske mange fler. Høy kvalitet på tjenesten.

Må innrømme at jeg har sansen for eksperimentene EA holder på med, og som du sier, for Battlefield 1 alene er det verdt det!

All progresjon i spillet lagres i tilfelle du kjøper det også.

Kan anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...