JTJ Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har et EPOX 8RGA+ hovedkort, har installert nyeste drivere for nforce og nyeste bios, oppdatert windows og sjekket i bios at 2.0 skal være "enabled", men når jeg setter inn en USB 2.0 harddisk så finner den bare USB 1.1 støtte. Noen forslag til hva som gjøres feil? JT Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 - SP1 er installert? - USB 2.0-drivere er installert etter at SP1 er installert? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Du må nok oppdatere manuelt USB2 drivere i maskinvarebehandling. Lenke til kommentar
JTJ Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 SP1 er installert ja. Kanskje et litt dumt spørsmål men hvor finner jeg egne drivere til USB 2.0? trodde disse lå i nforce driverne som jeg henter fra nvidia. Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 En ting.Ver ops på att om du kobler til via en usb hub må hubben vere usb 2.0.er den ikke vil du kun få usb 1.1.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå