Ohord Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ja, jeg lurer på hvor jeg skal legge nye fonts i photoshop? takk for alle svar Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Last ned fra nett, "installer" i fontsmappa som du f.eks. finner ved å søke på "fonts" inni windows..svisj! det var gjort )) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 [root]:/WINDOWS/Fonts... Om du har wind00ze that is. Hakke peil på Linux. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kan være [root]:/winnt/Fonts som om windoze-mennesker forstår begrepet root (Hei, mobbet nettopp megselv) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 må selvfølgelig unzippe filene før du installerer de. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 For å motsi meg selv litt her. Der er i tilfeller som dette det hadde vært greit med f.eks et PS-forum. Og RBK gikk videre... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Kan være [root]:/winnt/Fonts som om windoze-mennesker forstår begrepet root (Hei, mobbet nettopp megselv) Jeg tror nok de kan det... Eller er de helt skutt¿? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 1. Unzip fonten du har lasta ned 2. Start - Innstillinger - Kontrollpanel - Skrifter 3. Fil - Installer ny skrift 4. Velg fonten 5. Vips fix ferdig PS: Du installerer fonten på maskina, ikke bare i PhotoShop.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå