Gå til innhold

Hvorfor har vestlige politikere så mye imot Vladimir Putin, Russlands president?


  

52 stemmer

  1. 1. Hvorfor har vestlige politikere så mye imot Vladimir Putin?

    • Fordi han er smartere enn vestlige politikere
      8
    • Fordi vestlige politikere er jævligere enn Vladimir Putin
      4
    • Fordi Vladimir Putin er jævligere enn vestlige politikere
      14
    • Fordi han sier sannheten som den er, noe som skader vestlige politikere
      20
    • Fordi han lyger mer enn vestlige politikere
      10
    • Fordi han setter en stopper for vestlig fascisme
      9
    • Vet ikke
      2
    • Annen grunn (forklar med post)
      10


Anbefalte innlegg

 

Det er dessverre slutt på de dager hvor politikere i store land kan kjøre rundt i åpne biler. Selv ikke paven kan det. Vi lever egentlig i langt farligere samfunn idag enn tidligere. Mange syke folk.

 

 

Du nevner paven. Han er jo en del av en skikkelig ekkel organisasjon. Tipper at det er mange som ikke liker paven eller den katolske kirke og katolske prester. Så han burde vel absolutt sikre seg under transporten.

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

Noen vil kanskje legge merke til at tråden har blitt litt en god del mindre, det var flere innlegg tidligere i tråden som var langt over streken, disse er nå fjernet. 

 

Ellers har det vært mye OT-prat de siste sidene, hold diskusjonen til førstepostens tema.

 

Lenke til kommentar

 

 

Du sa de har samme rettigheter. Jeg viser alle at du lyver.

Det var alt.

Nei, homofile har samme rettigheter i loven.

 

Kva tykkjer du om ufrie regime der dei ikkje har same rettar som alle andre? Slik som Russland? Er det akseptabelt?

 

 

Homofile har ikke mindre retter i Russland enn heteroseksuelle. Det er propaganda. Russland har heller ikke et mer ufritt regime enn f.eks USA eller Frankrike eller Storbrittania.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

 

 

Du sa de har samme rettigheter. Jeg viser alle at du lyver.

Det var alt.

Nei, homofile har samme rettigheter i loven.

 

Kva tykkjer du om ufrie regime der dei ikkje har same rettar som alle andre? Slik som Russland? Er det akseptabelt?

 

 

Homofile har ikke mindre retter i Russland enn heteroseksuelle. Det er propaganda. Russland har heller ikke et mer ufritt regime enn f.eks USA eller Frankrike eller Storbrittania.

 

Og der meldte du deg vel strengt tatt ut av enhver faktadiskusjon om Russland.

 

Kan heterofile gifte seg i Russland?

Kan homofile gifte seg i Russland?

 

Du har kun rett om det er samme svar på disse spørsmålene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, ok, men det er ikke ulovlig å være homofil og de har like rettigheter under loven som individer.

 

Men ja. Jeg trodde de hadde partnerskapslov i Russland som ga dem like rettigheter som heteroseksuelle har i loven under ekteskap. F.eks i forhold til arv og slike ting, eller kontraktskriving osv.

Lenke til kommentar

Homofile er nær på rettighetsløse i Russland. Tonen i Russland er å være medlem av "normalen" eller ende opp som fritt vilt. Du skal være veldig uheldig i Russland om du banker livskiten ut av en homse og ender opp med noe mer enn en minimal bot. Høyst trolig ikke engang det.

Og bare så du er klar over det så bor jeg i et land med betraktelig mer russiske nyheter enn man har i Norge. Det er få å skrive hjem om, for å si det slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kva tykkjer du om ufrie regime der dei ikkje har same rettar som alle andre? Slik som Russland? Er det akseptabelt?

Homofile har ikke mindre retter i Russland enn heteroseksuelle. Det er propaganda. Russland har heller ikke et mer ufritt regime enn f.eks USA eller Frankrike eller Storbrittania.

 

Sokalla "homofil propaganda" er forbode. Dermed slike Hollywood-filmar som du ser, reknar eg med, paradar og anna. Eller er "homofil propaganda" noko anna? Mange har prøvd å få ut av del i lange tider kva det vil seie. Har homofile alle rettar som heterofile har i Russland, eller har ikkje dei det? Er "heterofil propaganda" like forbode?
Lenke til kommentar

 

Du skal være veldig uheldig i Russland om du banker livskiten ut av en homse og ender opp med noe mer enn en minimal bot. Høyst trolig ikke engang det.

 

Det var en mye omtalt sak for en tid tilbake om en gjeng som mishandlet flere homofile å la video ut på nett. Såvidt jeg husker fikk disse gjerningsmennene strenge fengselstraffer.

 

Men bortsett fra det, er jeg tildels enig i at det som skjer mot homofile i Russland ikke er spesielt vakkert. Dette er dog noe som også er symptomatisk på Balkan generelt. Det er der det demonstreres mot homo-parader osv. Det er kulturelt betinget.

 

Dog må man også huske at homo-sak idag blir brukt som politisk middel fra vesten, for å liksom få land som ikke er like "frigjorte" til å fremstå inhumane. Og da legger man gjerne på litt ekstra tykt..

Lenke til kommentar

 

Sokalla "homofil propaganda" er forbode.

Homofil propaganda rettet mot barn er forbudt.

 

Mange har en tendens til å utelate den presiseringen..

 

Kvifor er den presiseringa relevant?

 

For meg er heile konseptet like uforståeleg uansett kven det er retta mot. Er "heterofil propaganda" retta mot born like forbode? Lærer dei òg at ulike blodtypar, hudfargargar og slikt er "unormale", og er "propaganda" for slike eigenskapar òg forbode?

Lenke til kommentar

 

Jeg forholder meg til linkene jeg postet - som hvertfall er dokumentasjon på en definisjon som gjelder i dag. DET er fakta. Om du mener din definisjon er fakta, kom gjerne med en (norsk) kilde på det.

Nei, det er ikke fakta. Det er meninger.

 

 

Javel, og dine fakta baserer seg på hvilke kilder, som er bedre enn det jeg har servert?

 

Jeg har hvertfall basis i at folk som burde være kompetente "mener" dette er slik ordets betydning er.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg forholder meg til linkene jeg postet - som hvertfall er dokumentasjon på en definisjon som gjelder i dag. DET er fakta. Om du mener din definisjon er fakta, kom gjerne med en (norsk) kilde på det.

Nei, det er ikke fakta. Det er meninger.

 

 

Javel, og dine fakta baserer seg på hvilke kilder, som er bedre enn det jeg har servert?

 

Jeg har hvertfall basis i at folk som burde være kompetente "mener" dette er slik ordets betydning er.

 

 

Meninger er relevante, men logikk er kongen på haugen. Konsekvensen av det er at kjernefamilien fremdeles består av gift mann og kvinne med barn, uansett hva propaganda og politisk korrekte tilpasninger av fakta vil ha det til.

Lenke til kommentar

 

Homofile er nær på rettighetsløse i Russland.

Demokratisk sett ville noe annet være problematisk, ettersom flertallet ikke ønsker at homofile skal ha rettigheter. :)

 

 

Av en eller annen grunn et det tydeligvis enklere å trosse flertallet sine ønsker i USA enn i Russland. Merkelig egentlig. :hmm:

Lenke til kommentar

Homofile er nær på rettighetsløse i Russland. Tonen i Russland er å være medlem av "normalen" eller ende opp som fritt vilt. Du skal være veldig uheldig i Russland om du banker livskiten ut av en homse og ender opp med noe mer enn en minimal bot. Høyst trolig ikke engang det.

Og bare så du er klar over det så bor jeg i et land med betraktelig mer russiske nyheter enn man har i Norge. Det er få å skrive hjem om, for å si det slik.

 

Jeg bor heller ikke i Norge, men har for vane å lese majoriteten av nyhetene mine fra Norske kilder. Jeg er for at alle mennesker skal ha like rettigheter foran loven. Jeg er imot at homofile skal kunne gifte seg, men jeg er for partnerskap, slik at de kan få like rettigheter under loven.

 

For min del er ikke partnerskapsloven en spesielt viktig ting, noe som gjør at jeg ikke ubetinget støtter eller fremmer partnerskapsloven i land som ikke har dette, selv om jeg støtter like rettigheter foran loven, og dermed generelt støtter partnerskapsloven.

 

Jeg støtter selvfølgelig lover og menneskerett forøvrig, noe som gjør at jeg selvsagt er imot at homofile blir forfulgt, undertrykket eller plaget.

 

Dessverre er det slik på nåværende tidspunkt at homofile her i vesten hvor de har mer enn de rettighetene de burde fremdeles kjører på og skal ha mer og mer, noe som har skadet mitt intrykk av homofiles rettigheter og har fått meg til å se på de som grådige, urealistiske folk, noe som gjør synet mitt på homokampen i andre land, noe mer kynisk enn det egentlig bør være. Og for det legger jeg skyld på overdrivelsene til homoforkjempere som har rettigheter men aldri blir fornøyde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg forholder meg til linkene jeg postet - som hvertfall er dokumentasjon på en definisjon som gjelder i dag. DET er fakta. Om du mener din definisjon er fakta, kom gjerne med en (norsk) kilde på det.

Nei, det er ikke fakta. Det er meninger.

 

 

Javel, og dine fakta baserer seg på hvilke kilder, som er bedre enn det jeg har servert?

 

Jeg har hvertfall basis i at folk som burde være kompetente "mener" dette er slik ordets betydning er.

 

 

Meninger er relevante, men logikk er kongen på haugen. Konsekvensen av det er at kjernefamilien fremdeles består av gift mann og kvinne med barn, uansett hva propaganda og politisk korrekte tilpasninger av fakta vil ha det til.

 

 

Om logikk var kriteriet hadde konklusjonen vært en helt annen.

Lenke til kommentar

 

Sokalla "homofil propaganda" er forbode.

 

 

Homofil propaganda rettet mot barn er forbudt.

 

Mange har en tendens til å utelate den presiseringen..

 

 

Det synes jeg vi bør innføre i vestlige land også. Det har ingenting med homofile rettigheter å gjøre, det har med å begrense den homofile utfoldelsen i samfunnet og skåne folk for det jeg kaller homopropaganda og homotyranni. Barn skal ikke bli fortalt at homoseksualitet er normalt eller ønskelig i samfunnet, noe som er tilfellet idag. Barn skal ikke oppfordres til å utforske homoen i seg og homoseksuell legning.

 

Det høres kanskje ut som noe jeg finner på, men jeg har selv sett slike ting bli fortalt på barneprogrammer. Derfor bør vi også ha en lov med forbud mot homopropaganda rettet mot barn, her i vestlige land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...