Gå til innhold

Hvorfor har vestlige politikere så mye imot Vladimir Putin, Russlands president?


  

52 stemmer

  1. 1. Hvorfor har vestlige politikere så mye imot Vladimir Putin?

    • Fordi han er smartere enn vestlige politikere
      8
    • Fordi vestlige politikere er jævligere enn Vladimir Putin
      4
    • Fordi Vladimir Putin er jævligere enn vestlige politikere
      14
    • Fordi han sier sannheten som den er, noe som skader vestlige politikere
      20
    • Fordi han lyger mer enn vestlige politikere
      10
    • Fordi han setter en stopper for vestlig fascisme
      9
    • Vet ikke
      2
    • Annen grunn (forklar med post)
      10


Anbefalte innlegg

 

 

Som sagt. Jeg har ikke noe imot homoseksualitet, så lenge de driver med det privat og slutter å forsøke å prakke det på samfunnet og slutter å mase om det.

Forstår du at vi andre ikke skjønner hva du snakker om når du sier dette? Jeg vil med hånden på hjertet si at jeg har enda tilgode å føle at homoseksualitet har blitt prakket på meg på noen måte overhodet noen gang. Helt ærlig talt sier jeg at dette har aldri skjedd meg. Slik jeg leser andre her i tråden tror jeg nok jeg har flesteparten med meg på å føle det slik.

 

De har samme rettigheter, så får de holde kjeft og være fornøyde med det heller enn å mase om mer og mer og mer.

Ja jøss... De kan jo helt problemfritt gå å gifte seg, adoptere, få seg hvilken som helst jobb. Bare for å nevne noe sånn i farten.

 

Selvsagt bør ikke homoseksuelle få lov å adoptere. Stakkars barn som blir utsatt for en unormal familie med vilje. Dessuten burde partnerskap rekke. De trenger ikke gifte seg for å ha samme rettigheter i loven og homoseksuelt forhold burde ikke sidestilles med heteroseksuelle ekteskap.

 

 

Hvis enhver familie med en vilkårlig anomali ikke kan få adoptere er det ingen igjen til å få gjøre dette. Man trenger stort sett ikke lete med lys og lykter etter noe som er unormalt i en familie, enten det er at far samler på modelltog, eller at mor har et annet livssyn enn kristendom (eventuelt er svært troende og en stadig kirkegjenger).

 

Skal det du skriver ha en viss konsistens må du beskrive hva som definerer det du kaller normalt og unormalt, slik det ser ut trekker du en vilkårlig ring rundt homofili og sier "this is baad, m'kay?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er normalt å være heteroseksuell, det er normalt for kvinner og menn å være sammen. Det er unormalt for 2 menn å finne sammen eller 2 kvinner å finne sammen. Det er et seksuelt avvik og unormalt.

Du får da syntes som du vil. Men resonnementet ditt er intet annet enn religiøst befestet. Hadde det vært vitenskaplig på noen som helst slags måte, så hadde du sett at homofili (som finnes hos alle dyregrupper) aldri har blitt luket ut av noen populasjon. Ergo har det sin misjon, og befinner seg normalt i populasjonen.

 

Jeg har aldri sagt homofile skal bli luket ut. Det er bare du som ser dette med følelser heller enn fakta, logikk og vitenskap. Homoseksualitet er et seksuelt avvik og unormalt. Bare fordi noen vil lure deg til å tro homoseksualitet er normalt, så gjør det ikke homoseksuelt normalt i et samfunn hvor heteroseksualitet er normalt.

 

Også for dyr er homoseksuell aktivitet unormalt.

Lenke til kommentar

Hvis enhver familie med en vilkårlig anomali ikke kan få adoptere er det ingen igjen til å få gjøre dette. Man trenger stort sett ikke lete med lys og lykter etter noe som er unormalt i en familie, enten det er at far samler på modelltog, eller at mor har et annet livssyn enn kristendom (eventuelt er svært troende og en stadig kirkegjenger).

 

Skal det du skriver ha en viss konsistens må du beskrive hva som definerer det du kaller normalt og unormalt, slik det ser ut trekker du en vilkårlig ring rundt homofili og sier "this is baad, m'kay?"

Hadde jeg vokst opp blant to menn, uten at de var mitt valg, hadde jeg saksøkt staten, og de mennene. Når man er barn, så er det ikke ditt valg, dermed bør det ikke være lovlig å adoptere til familier som ikke er normalfamilier, og dessuten bør krav til slie også være strenge.

 

Selv forstår jeg ikke hvorfor folk er så egoistiske at de absolutt må ha et barn å herske over. Det går an å leve livet uten å ha barn også, man MÅ ikke ha barn. Ofte har folk barn av egoistiske årsaker, det gjelder også de som ikke kan få barn og adopterer.

Lenke til kommentar

 

Du får da syntes som du vil. Men resonnementet ditt er intet annet enn religiøst befestet. Hadde det vært vitenskaplig på noen som helst slags måte, så hadde du sett at homofili (som finnes hos alle dyregrupper) aldri har blitt luket ut av noen populasjon. Ergo har det sin misjon, og befinner seg normalt i populasjonen.

 

Jeg har aldri sagt homofile skal bli luket ut.

Godt jeg ikke påsto det da. Du så det, ikke sant?

 

Det er bare du som ser dette med følelser heller enn fakta, logikk og vitenskap.

Så langt er det kun meg som har lagt frem homofili med et vitenskaplig blikk. Da i form av evolusjon og hvorfor populasjoner innehar spesifikke egenskaper. Noe som gjerne begrunnes med at det har en eller annen misjon eller funksjon. Altså at det er normalt og nyttig for populasjonen.

I stedet for å lese dette så forteller du meg at jeg hopper over det vitenskaplige for å bruke følelsene.

Good call...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis enhver familie med en vilkårlig anomali ikke kan få adoptere er det ingen igjen til å få gjøre dette. Man trenger stort sett ikke lete med lys og lykter etter noe som er unormalt i en familie, enten det er at far samler på modelltog, eller at mor har et annet livssyn enn kristendom (eventuelt er svært troende og en stadig kirkegjenger).

 

Skal det du skriver ha en viss konsistens må du beskrive hva som definerer det du kaller normalt og unormalt, slik det ser ut trekker du en vilkårlig ring rundt homofili og sier "this is baad, m'kay?"

Adopsjon er vilkårlig.

 

Adopsjonsloven:

§ 2.Adopsjonsbevilling må bare gis når det kan antas at adopsjonen vil bli til barnets beste

Det er ikke til barnets beste å bli adoptert til homofile. Det er til barnets beste å bli å bli adoptert av en normal (kjerne) familie som har midler til å oppdra barnet på en bra måte.

 

Det kreves videre at den som søker om å adoptere, enten ønsker å oppfostre barnet eller har oppfostret det, eller at det foreligger annen særlig grunn til adopsjonen.

Fordi man ikke kan få barn ved å knulle andre i rævva er ingen særlig grunn til adopsjon.

Lenke til kommentar

 

 

Du får da syntes som du vil. Men resonnementet ditt er intet annet enn religiøst befestet. Hadde det vært vitenskaplig på noen som helst slags måte, så hadde du sett at homofili (som finnes hos alle dyregrupper) aldri har blitt luket ut av noen populasjon. Ergo har det sin misjon, og befinner seg normalt i populasjonen.

 

Jeg har aldri sagt homofile skal bli luket ut.

Godt jeg ikke påsto det da. Du så det, ikke sant?

 

Jeg så det, men ville uansett bare påpeke det.

 

 

Det er bare du som ser dette med følelser heller enn fakta, logikk og vitenskap.

Så langt er det kun meg som har lagt frem homofili med et vitenskaplig blikk. Da i form av evolusjon og hvorfor populasjoner innehar spesifikke egenskaper. Noe som gjerne begrunnes med at det har en eller annen misjon eller funksjon. Altså at det er normalt og nyttig for populasjonen.

I stedet for å lese dette så forteller du meg at jeg hopper over det vitenskaplige for å bruke følelsene.

Good call...

 

Du kan legge frem så mange vitenskapelige fakta du vil, men når det ikke er relevant til den overordnede tankegangen blir det rimelig irrelevant.

 

Det er ei heller normalt eller nyttig med homoseksuelle.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

Hvis enhver familie med en vilkårlig anomali ikke kan få adoptere er det ingen igjen til å få gjøre dette. Man trenger stort sett ikke lete med lys og lykter etter noe som er unormalt i en familie, enten det er at far samler på modelltog, eller at mor har et annet livssyn enn kristendom (eventuelt er svært troende og en stadig kirkegjenger).

 

Skal det du skriver ha en viss konsistens må du beskrive hva som definerer det du kaller normalt og unormalt, slik det ser ut trekker du en vilkårlig ring rundt homofili og sier "this is baad, m'kay?"

Hadde jeg vokst opp blant to menn, uten at de var mitt valg, hadde jeg saksøkt staten, og de mennene. Når man er barn, så er det ikke ditt valg, dermed bør det ikke være lovlig å adoptere til familier som ikke er normalfamilier, og dessuten bør krav til slie også være strenge.

 

Selv forstår jeg ikke hvorfor folk er så egoistiske at de absolutt må ha et barn å herske over. Det går an å leve livet uten å ha barn også, man MÅ ikke ha barn. Ofte har folk barn av egoistiske årsaker, det gjelder også de som ikke kan få barn og adopterer.

 

 

Det er nok av barn som har vokst opp med EN forelder. At da TO av samme kjønn skal være så skrekkelig problematisk ser jeg ikke. Selv om reguleringen er strengere for å få adoptere som "singel" er det ikke noe forbud, og da bør det heller ikke være forbud mot å la homofile par adoptere.

 

Det man i realiteten sier da er at det er et større problem at den andre er der enn de fordelene to foreldre gir. Det er "noe spesielt".

Lenke til kommentar

 

Hvis enhver familie med en vilkårlig anomali ikke kan få adoptere er det ingen igjen til å få gjøre dette. Man trenger stort sett ikke lete med lys og lykter etter noe som er unormalt i en familie, enten det er at far samler på modelltog, eller at mor har et annet livssyn enn kristendom (eventuelt er svært troende og en stadig kirkegjenger).

 

Skal det du skriver ha en viss konsistens må du beskrive hva som definerer det du kaller normalt og unormalt, slik det ser ut trekker du en vilkårlig ring rundt homofili og sier "this is baad, m'kay?"

Adopsjon er vilkårlig.

 

Adopsjonsloven:

§ 2.Adopsjonsbevilling må bare gis når det kan antas at adopsjonen vil bli til barnets beste

Det er ikke til barnets beste å bli adoptert til homofile. Det er til barnets beste å bli å bli adoptert av en normal (kjerne) familie som har midler til å oppdra barnet på en bra måte.

 

Det kreves videre at den som søker om å adoptere, enten ønsker å oppfostre barnet eller har oppfostret det, eller at det foreligger annen særlig grunn til adopsjonen.

Fordi man ikke kan få barn ved å knulle andre i rævva er ingen særlig grunn til adopsjon.

 

 

Homofile er inkliudert i "kjernefamilie":

 

https://snl.no/kjernefamilie

https://no.wikipedia.org/wiki/Kjernefamilie

Lenke til kommentar

 

Så langt er det kun meg som har lagt frem homofili med et vitenskaplig blikk. Da i form av evolusjon og hvorfor populasjoner innehar spesifikke egenskaper. Noe som gjerne begrunnes med at det har en eller annen misjon eller funksjon. Altså at det er normalt og nyttig for populasjonen.

I stedet for å lese dette så forteller du meg at jeg hopper over det vitenskaplige for å bruke følelsene.

Good call...

Du kan legge frem så mange vitenskapelige fakta du vil, men når det ikke er relevant til den overordnede tankegangen blir det rimelig irrelevant.

 

Det er ei heller normalt eller nyttig med homoseksuelle.

 

Jammenda... Det var du som etterlyste vitenskaplig tankegang. Når du får det servert, nei "da kan det være det samme med hele greia". Hva er det egentlig du mener da? Man skal benytte vitenskap, men tydeligvis ikke når den er uenig med deg. Man skal benytte logikk så lenge den konkluderer med at rumepesex er fysj. Er det så? Eller er du katolikk som mener all sex skal ende i et barn?

Vanskalelig å si. Så langt har du kun sagt at "homo er æsj", fordi det er æsj.

 

Så hva er den overordnede tankegangen du nevner da? At det er unaturlig som et aksiom? For det er alt du har presentert så langt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Så langt er det kun meg som har lagt frem homofili med et vitenskaplig blikk. Da i form av evolusjon og hvorfor populasjoner innehar spesifikke egenskaper. Noe som gjerne begrunnes med at det har en eller annen misjon eller funksjon. Altså at det er normalt og nyttig for populasjonen.

I stedet for å lese dette så forteller du meg at jeg hopper over det vitenskaplige for å bruke følelsene.

Good call...

Du kan legge frem så mange vitenskapelige fakta du vil, men når det ikke er relevant til den overordnede tankegangen blir det rimelig irrelevant.

 

Det er ei heller normalt eller nyttig med homoseksuelle.

 

Jammenda... Det var du som etterlyste vitenskaplig tankegang. Når du får det servert, nei "da kan det være det samme med hele greia". Hva er det egentlig du mener da? Man skal benytte vitenskap, men tydeligvis ikke når den er uenig med deg. Man skal benytte logikk så lenge den konkluderer med at rumepesex er fysj. Er det så? Eller er du katolikk som mener all sex skal ende i et barn?

Vanskalelig å si. Så langt har du kun sagt at "homo er æsj", fordi det er æsj.

 

Så hva er den overordnede tankegangen du nevner da? At det er unaturlig som et aksiom? For det er alt du har presentert så langt.

 

Å fastslå at 1+1=2 er ingen vitenskapelig argumentasjon for at jorden er rundt.

 

Det er du som påstår at homoseksualitet er normalt. Jeg påstår at heteroseksualitet er normalt.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

What is heterosexism?

Heterosexism is any thought, attitude, belief, action or institutional practice that values heterosexuality above LBGTQPIA identities. Heterosexism is often based upon the presumption that people are heterosexual and that opposite-sex attraction and relationships are “normal” and that all other expressions of sexuality are not normal. These types of beliefs, attitudes and actions can result in prejudice and discrimination.

http://wrc.msu.edu/fastfacts/sexuality.html

http://psychology.ucdavis.edu/rainbow/html/prej_defn.html

http://healthcareguild.com/homophobia_and_heterosexism.html

http://www.merriam-webster.com/dictionary/heterosexism

http://www.understandingprejudice.org/links/hetero.htm

Endret av xRun
Lenke til kommentar

What is heterosexism?

Heterosexism is any thought, attitude, belief, action or institutional practice that values heterosexuality above LBGTQPIA identities. Heterosexism is often based upon the presumption that people are heterosexual and that opposite-sex attraction and relationships are “normal” and that all other expressions of sexuality are not normal. These types of beliefs, attitudes and actions can result in prejudice and discrimination.

http://wrc.msu.edu/fastfacts/sexuality.html

http://psychology.ucdavis.edu/rainbow/html/prej_defn.html

http://healthcareguild.com/homophobia_and_heterosexism.html

http://www.merriam-webster.com/dictionary/heterosexism

http://www.understandingprejudice.org/links/hetero.htm

Homopropagandaen har altså satt opp forhåndsprogrammerte svar til folk som anser heteroseksualitet som normalt, i et desperat forsøk på å få folk til å tro homoseksualitet er normalt. Merkelig hvor mindreverdige homoseksuelle må føle seg når de med tyranni skal forsøke å tvinge alle til å tro homoseksualitet er normalt når det ikke er det.

 

Så har man homo-ekstremister som videreformidler homoseksuell propaganda.

Lenke til kommentar

We have drifted way off course!

 

Back to the rhumb line?

 

Is Putin playing Trump like a fiddle? Is the west's distrust of Putin justified? Does Putin have grandiose and sinister ambitions?

Enig! Off topic!

 

Putin har ingenting med Trump å gjøre og Trump har ingenting med Putin å gjøre. Bare fordi Trump vil ha et fornuftig forhold til Russland heller enn å krige mot Russland slik Hillary Clinton og den groteste eliten vil, så betyr ikke det at Trump på noen måte er bundet opp mot Russland eller Putin, slik hjernevaskingen forsøker å formidle.

 

Det er bare nek som tror på noe så vagt og idiotisk som den anti-Russiske propagandaen og propaganda om Trump og Russland. Det er en ren distraksjon fra virkeligheten får å bruke frykt og skremselspropaganda som et virkemiddel for å sanke stemmer fra lettlurte idioter som lar seg distrahere av løgner som skal reflektere oppmerksomheten vekk fra Clinton kampanjen sine negative sider og speile den mot Trump ved bruk av løgner, fryktpropaganda og fjasepolitikk.

 

Hadde vi hatt et samfunn uten hjernevasking og propaganda hadde de fleste hoppet av Hillary Clinton når hun kom med slike absurde påstander og satt sin stemme på Trump. Det er egentlig et bevis på at samfunnet er styrt av propaganda og at hjernevasking er en del av virkeligheten i dagens USA.

 

De fleste har ikke tid til å tenke og analysere over slikt, de er altfor opptatt med sitt daglige stressliv.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

Homofile er inkliudert i "kjernefamilie":

 

https://snl.no/kjernefamilie

https://no.wikipedia.org/wiki/Kjernefamilie

Homofile er ikke en kjernefamilie. Det er homofil propaganda som har vunnet frem der. En kjernefamilie er gift mann og kvinne og 2-3 barn.

 

 

Deg om det. Om du vil avgrense det til din definisjon er det heller anti-homofil propaganda som får gjennomslag.

Lenke til kommentar

 

 

Homofile er inkliudert i "kjernefamilie":

 

https://snl.no/kjernefamilie

https://no.wikipedia.org/wiki/Kjernefamilie

Homofile er ikke en kjernefamilie. Det er homofil propaganda som har vunnet frem der. En kjernefamilie er gift mann og kvinne og 2-3 barn.

 

 

Deg om det. Om du vil avgrense det til din definisjon er det heller anti-homofil propaganda som får gjennomslag.

 

 

Det handler ikke om min mening, det handler om fakta. Fakta er at normalfamilien er en mann og en kvinne med barn.

Lenke til kommentar

 

 

 

Homofile er inkliudert i "kjernefamilie":

 

https://snl.no/kjernefamilie

https://no.wikipedia.org/wiki/Kjernefamilie

Homofile er ikke en kjernefamilie. Det er homofil propaganda som har vunnet frem der. En kjernefamilie er gift mann og kvinne og 2-3 barn.

 

 

Deg om det. Om du vil avgrense det til din definisjon er det heller anti-homofil propaganda som får gjennomslag.

 

 

Det handler ikke om min mening, det handler om fakta. Fakta er at normalfamilien er en mann og en kvinne med barn.

 

 

Jeg forholder meg til linkene jeg postet - som hvertfall er dokumentasjon på en definisjon som gjelder i dag. DET er fakta. Om du mener din definisjon er fakta, kom gjerne med en (norsk) kilde på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...