Gå til innhold

Hvorfor har vestlige politikere så mye imot Vladimir Putin, Russlands president?


  

52 stemmer

  1. 1. Hvorfor har vestlige politikere så mye imot Vladimir Putin?

    • Fordi han er smartere enn vestlige politikere
      8
    • Fordi vestlige politikere er jævligere enn Vladimir Putin
      4
    • Fordi Vladimir Putin er jævligere enn vestlige politikere
      14
    • Fordi han sier sannheten som den er, noe som skader vestlige politikere
      20
    • Fordi han lyger mer enn vestlige politikere
      10
    • Fordi han setter en stopper for vestlig fascisme
      9
    • Vet ikke
      2
    • Annen grunn (forklar med post)
      10


Anbefalte innlegg

 

Etter jeg har studerte alle muligheter som selvstendige tenkende individet så kan jeg adoptere andres meninger fordi jeg mener de har rett. Det betyr ikke at jeg klare å tenke selv og er lettlurte.

Bra.

 

Jeg har heller aldri påstått at du ikke tenker selv eller blindt adopterer medienes meninger.

Du har påstått at "de som adopterer medias og politikeres meninger ikke tenker selv og er lettlurte.

Ergo- hvis jeg adopterer medias meninger så er jeg lettlurte og ikke kan tenke selv

 

Ser ut at du ikke støtter påstanden din

 

Det er greit, men vanskelig å vite hva du mener når du motsier deg selv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Man kan like gjerne påstå at det er unormalt å være hunkjønn, også.

Nei.

 

 

Ikke? Det er da en minoritet, og således noe annet enn normalen - som er majoriteten.

 

Mulig jeg har oversett det, men om ikke dette funker som argumentasjon -ø hva er normalitetskriteriet ditt? Så kan vi sjekke om det holder vann mot andre anomalier, enten det er krøllete hår, blå øyne, blondt hår etc.

Lenke til kommentar
Dette har pågått lenge, og er godt dokumentert. Om ikkje zeebra er ein av dei (han er for amatørmessig til det, og har vel heller motsett effekt ved å aldri forsvare meiningane sine og kalle alle andre idiotar), har han i alle fall lete seg påverke. Her er eit par artiklar om aktiviteten frå 2012 og 2014:

https://www.theguardian.com/world/2012/feb/07/nashi-emails-insight-kremlin-groups-priorities

https://www.theguardian.com/commentisfree/2014/may/04/pro-russia-trolls-ukraine-guardian-online

Lenke til kommentar

 

Du må forklare deg hva du mener er "normalt", ellers fortsetter den usaklig frem og tilbake. Det er stor biologisk variasjon blant mennesker. Bare 1% har blodtypen AB. Er disse folk "unormalt" fordi det skjer bare blant 1% av befolkning? Andelen som er homoseksuelle er høyere enn dette. De fleste forskere mener årsaken til homoseksualitet er biologisk

Du må forklare litt mer

Ja, det er unormalt å ha blodtype AB hvis det er 1% av folk som har det.

 

Når ingen blodtype har fleirtal, er då alle blodtypar unormale? Kva om eg gjev blod, og ser blodtypen min på ein pose, er det propaganda for ein unormal blodtype? Bør dei fljerne slik informasjon?
Lenke til kommentar

 

 

Normalen er å være heteroseksuell.

Normalen er å være heteroseksuell. Det er normalt å være homoseksuell. Det er to ganske forskjellige ord det der.

 

 

Nei, det er ikke normalt å være homoseksuell. Det er unormalt. Et seksuelt avvik.

 

Det er normalt å være heteroseksuell.

 

Nå surrer du igjen. Et avvik betyr at det ikke er normalen. Det gjør homoseksualitet "sjeldent". Ikke "unormalt". Unormalt ville vært for eksempel blå hudfarge.

Dette du her gjør er intet mindre enn språklig forsøpling for å fremme din egen smak. Mange har gjort dette før deg på mange forskjellige områder. Heldigvis har vi fått lover mot slikt, om enn ikke effektive nok enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei. Jeg er hetero så jeg liker å se jenter.

 

Hva har downs syndrom med dette å gjøre? Siden du påstår homoseksualitet er normalt kan du jo like gjerne påstå downs syndrom er normalt.

Jeg må si jeg begynner seriøst å lure på om du vet forskjellen på "sjelden" og "unormal".

 

At hollywood plutselig integrerer homoseksualitet i all sin propaganda er rimelig kvalmende. Jeg er ikke interessert i å se to menn holde på. Men virker som hollywood må oppfylle en homokvote som del av homopropagandakampanjen som blåser over verden.

Eller så begynner folk å bli såpass opplyste at de ikke gjemmer bort og forbyr alt de ikke selv liker.

Før i tiden fantes det en liten gruppe menn som ikke var av den sorten som gifter seg. Er det slik du vil ha det, eller kan de få lov til å kalle seg homofile i all offentlighet?

Eller må det være noen direktiver på hvor smalt utvalg man kan tillates å bruke fra en gitt gausskurve?

Lenke til kommentar

 

Det var ikke spørsmålet. Du hevder de som adopterer medias meninger er lettlurte idioter

 

En gang til- hvis jeg adopterer dine meninger er jeg en naiv , lettlurte idiot? Hvordan kan du vite hvorfor jeg mener hva jeg mener?

 

Fordi jeg forstår meg på mennesker og menneskelige feil.

 

Da forstår du sikkert den potensielle ironien i ditt utsagn også.
Lenke til kommentar

Du er en av de ja, som liker å trekke absurde slutninger om andre basert på din egen fantasi. Bare fordi noen mener eller ikke mener en ting, betyr ikke at de mener/ikke mener ting som du skaper i fantasien din.

Cue irony:

 

De som vet mest og kan tolke den informasjonen på den beste, smarteste, rikeste og minst fordomsfulle måten er som regel de som er minst lettlurte. Folk kan bli lettlurte av mange grunner. Nasjonalisme er jo en fordom som gjør en del folk lettlurte når det kommer til utenrikspolitikk. Eller en klassisk "vi er de gode, de andre er de onde" tankegang. Det er kjempelett å vite når folk baserer sine meninger på idiotiske ting som det, heller en dyp kunnskap, bred forståelse, rike vurderinger og et fordomsfritt sinn som behandler informasjonen på riktig måte.

Slik som når man er imot en debattant gjør det en automatisk til offer for motstanderens propaganda?

 

Nei, det er ikke umulig å vite mer enn meg, men forståelse for ting handler ikke bare om hva man vet, det handler om hvordan man behandler og vurderer det man vet og hvordan man prosesserer det som kommer inn av ny informasjon.

Så lenge man ikke er offer for vestlig propaganda, right?
Lenke til kommentar

 

 

Når det gjelder homoseksualitet er det et seksuelt avvik fra normalen. Om homoseksuelle er 1% eller 10% av befolkningen endrer ikke det faktum at homoseksualitet er unormalt.

Hvis det var flertall?

 

Det virker som det er ønskedrømmen til homofile.

 

Hvor møter du disse menneskene!? Er det samme sted du ser de filmene ingen andre av oss har sett?

De homofile jeg kjenner er fornøyd om de slipper mobbing og kan leve hverdagen slik det passer dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Normalen er å være heteroseksuell.

Normalen er å være heteroseksuell. Det er normalt å være homoseksuell. Det er to ganske forskjellige ord det der.

 

 

Nei, det er ikke normalt å være homoseksuell. Det er unormalt. Et seksuelt avvik.

 

Det er normalt å være heteroseksuell.

 

Nå surrer du igjen. Et avvik betyr at det ikke er normalen. Det gjør homoseksualitet "sjeldent". Ikke "unormalt". Unormalt ville vært for eksempel blå hudfarge.

Dette du her gjør er intet mindre enn språklig forsøpling for å fremme din egen smak. Mange har gjort dette før deg på mange forskjellige områder. Heldigvis har vi fått lover mot slikt, om enn ikke effektive nok enda.

 

Nei. Homoseksualitet er unormalt, ikke sjeldent. Det er mange homoseksuelle. Men det er unormalt å være homoseksuell. Det er sjeldent jeg gidder å diskutere homoseksualitet med folk som forsøker å tvinge andre til å tro det er normalt og lurer seg selv til å tro det er normalt.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

At hollywood plutselig integrerer homoseksualitet i all sin propaganda er rimelig kvalmende. Jeg er ikke interessert i å se to menn holde på. Men virker som hollywood må oppfylle en homokvote som del av homopropagandakampanjen som blåser over verden.

Eller så begynner folk å bli såpass opplyste at de ikke gjemmer bort og forbyr alt de ikke selv liker.

Før i tiden fantes det en liten gruppe menn som ikke var av den sorten som gifter seg. Er det slik du vil ha det, eller kan de få lov til å kalle seg homofile i all offentlighet?

Eller må det være noen direktiver på hvor smalt utvalg man kan tillates å bruke fra en gitt gausskurve?

 

Som sagt. Jeg har ikke noe imot homoseksualitet, så lenge de driver med det privat og slutter å forsøke å prakke det på samfunnet og slutter å mase om det. De har samme rettigheter, så får de holde kjeft og være fornøyde med det heller enn å mase om mer og mer og mer.

Lenke til kommentar

Nei. Homoseksualitet er unormalt, ikke sjeldent. Det er mange homoseksuelle. Men det er unormalt å være homoseksuell. Det er sjeldent jeg gidder å diskutere homoseksualitet med folk som forsøker å tvinge andre til å tro det er normalt og lurer seg selv til å tro det er normalt.

Er det ikke sjeldent? Hva er det som gjør det så unormalt da, om det ikke er sjeldent? Hvordan har det seg at noe som ikke er sjeldent forekommende fortsatt er unormalt?

Jeg forstår rett og slett ikke hva du mener er så unormalt med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nei. Homoseksualitet er unormalt, ikke sjeldent. Det er mange homoseksuelle. Men det er unormalt å være homoseksuell. Det er sjeldent jeg gidder å diskutere homoseksualitet med folk som forsøker å tvinge andre til å tro det er normalt og lurer seg selv til å tro det er normalt.

Er det ikke sjeldent? Hva er det som gjør det så unormalt da, om det ikke er sjeldent? Hvordan har det seg at noe som ikke er sjeldent forekommende fortsatt er unormalt?

Jeg forstår rett og slett ikke hva du mener er så unormalt med det.

 

Det er normalt å være heteroseksuell, det er normalt for kvinner og menn å være sammen. Det er unormalt for 2 menn å finne sammen eller 2 kvinner å finne sammen. Det er et seksuelt avvik og unormalt.

Lenke til kommentar

Som sagt. Jeg har ikke noe imot homoseksualitet, så lenge de driver med det privat og slutter å forsøke å prakke det på samfunnet og slutter å mase om det.

Forstår du at vi andre ikke skjønner hva du snakker om når du sier dette? Jeg vil med hånden på hjertet si at jeg har enda tilgode å føle at homoseksualitet har blitt prakket på meg på noen måte overhodet noen gang. Helt ærlig talt sier jeg at dette har aldri skjedd meg. Slik jeg leser andre her i tråden tror jeg nok jeg har flesteparten med meg på å føle det slik.

 

De har samme rettigheter, så får de holde kjeft og være fornøyde med det heller enn å mase om mer og mer og mer.

Ja jøss... De kan jo helt problemfritt gå å gifte seg, adoptere, få seg hvilken som helst jobb. Bare for å nevne noe sånn i farten.
Lenke til kommentar

 

Som sagt. Jeg har ikke noe imot homoseksualitet, så lenge de driver med det privat og slutter å forsøke å prakke det på samfunnet og slutter å mase om det.

Forstår du at vi andre ikke skjønner hva du snakker om når du sier dette? Jeg vil med hånden på hjertet si at jeg har enda tilgode å føle at homoseksualitet har blitt prakket på meg på noen måte overhodet noen gang. Helt ærlig talt sier jeg at dette har aldri skjedd meg. Slik jeg leser andre her i tråden tror jeg nok jeg har flesteparten med meg på å føle det slik.

 

De har samme rettigheter, så får de holde kjeft og være fornøyde med det heller enn å mase om mer og mer og mer.

Ja jøss... De kan jo helt problemfritt gå å gifte seg, adoptere, få seg hvilken som helst jobb. Bare for å nevne noe sånn i farten.

 

Selvsagt bør ikke homoseksuelle få lov å adoptere. Stakkars barn som blir utsatt for en unormal familie med vilje. Dessuten burde partnerskap rekke. De trenger ikke gifte seg for å ha samme rettigheter i loven og homoseksuelt forhold burde ikke sidestilles med heteroseksuelle ekteskap.

Lenke til kommentar

Det er normalt å være heteroseksuell, det er normalt for kvinner og menn å være sammen. Det er unormalt for 2 menn å finne sammen eller 2 kvinner å finne sammen. Det er et seksuelt avvik og unormalt.

Du får da syntes som du vil. Men resonnementet ditt er intet annet enn religiøst befestet. Hadde det vært vitenskaplig på noen som helst slags måte, så hadde du sett at homofili (som finnes hos alle dyregrupper) aldri har blitt luket ut av noen populasjon. Ergo har det sin misjon, og befinner seg normalt i populasjonen.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Som sagt. Jeg har ikke noe imot homoseksualitet, så lenge de driver med det privat og slutter å forsøke å prakke det på samfunnet og slutter å mase om det.

Forstår du at vi andre ikke skjønner hva du snakker om når du sier dette? Jeg vil med hånden på hjertet si at jeg har enda tilgode å føle at homoseksualitet har blitt prakket på meg på noen måte overhodet noen gang. Helt ærlig talt sier jeg at dette har aldri skjedd meg. Slik jeg leser andre her i tråden tror jeg nok jeg har flesteparten med meg på å føle det slik.

 

De har samme rettigheter, så får de holde kjeft og være fornøyde med det heller enn å mase om mer og mer og mer.

Ja jøss... De kan jo helt problemfritt gå å gifte seg, adoptere, få seg hvilken som helst jobb. Bare for å nevne noe sånn i farten.

 

Selvsagt bør ikke homoseksuelle få lov å adoptere. Stakkars barn som blir utsatt for en unormal familie med vilje. Dessuten burde partnerskap rekke. De trenger ikke gifte seg for å ha samme rettigheter i loven og homoseksuelt forhold burde ikke sidestilles med heteroseksuelle ekteskap.

 

Du sa de har samme rettigheter. Jeg viser alle at du lyver.

Det var alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...