Qwark Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 har kjørt veiviseren for nettverks oppsett på den ene maskinen i nettverket (som skal settes opp mellom 2 maskiner med krysset kabel) og til slutt da måtte eg lage en disket som skulle settes inn i den andre maskinen .. men når eg kjører den veiviseren på den andre maskinen får eg bare opp: nettverkkoblingene som er listet opp nedenfor er koblet fra, plugg inn nettverkskablen eller koble til nettverket på annen måte. Men kablen er koblet til og den andre maskinen står på. Noen som har noen gode ideer?? Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Hopp!!!! Noen??? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 mest sannsynelig ødelagt kabel, sjekk kabelen med noen andre maskiner Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Kabelen funker, har sjekket. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 still på dupleks på nettverkskortet ditt. gå inn på egenskaper for nettverkskortet ditt. i avansert-menyen trykker du på kommunikasjonshastighet og dupleks. prøv deg frem her. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 start på nytt med å kjøre veiviseren. på begge maskinene. Dersom du har Xp så la den gjøre valga for deg. Hopp over lag disk. Så ikkje bruk den disken. Dersom du ikkje har xp så veit eg ikkje om det er så enkelt. Og så er det bare å vente. Start opp mine nettverk. og vent. Det bør skje automatisk, men det kan til tider ta litt tid før windows finner den andre maskinen. Kan også kjøre legg til nettsted. Da bør den andre maskinen ligge på mshome. Prøv deg fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå