Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Eidsdal Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Selvfølgelig fotograferer man litt Ser ut som et vakkert fergeleie, om jeg skal pirke litt ville jeg klonet bort den halve bilen 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Selvfølgelig fotograferer man litt Ser ut som et vakkert fergeleie, om jeg skal pirke litt ville jeg klonet bort den halve bilen Ja, det har du rett i, den skulle vært klonet bort...at jeg ikke så det da! Dette er et fint fergeleie å måtte stå over ei ferge på ...(og det er det mange som har gjort skal jeg si deg!) Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Igjen et flott bilde fra deg. Kjempe fine farger og skarp motiven. ??? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Igjen et flott bilde fra deg. Kjempe fine farger og skarp motiven. ??? Takk skal du ha Jimmy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Nydelig landskapsbilde , flott og kontrastrikt og med en saftig fargepalett og fine speilinger . Er ellers enig at den halve bilen går ut av bildet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 I og med at det vises menneskeskapte "installasjoner" i bildet, ville jeg vel forsøkt å gi dem en større plass i naturen, heller enn å forsøke å lage et naturbilde med noen små, ubestemmelige hus og biler innimellom, men det er ikke ment som kritikk, bare et synspunkt. :-) Skarpt og fint, god eksponering og flotte farger. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hyggelig ventebilde dette Helene. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Another good piece of work, picture, lady Best regards Leif 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Du bor jo midt i smørøyet, damen - så da må det jo bli mye bra bilder. Ikke like lett når man bor midt i asfaltjungelen. Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Ja det er bare om at have kameraet med alle steder...selv om natten har jeg mit med i mine drømme..men der virker det aldrig :-( smuk natur her 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg