nahoj Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg har denne harddisken http://i.imgur.com/Fh6x77O.jpg som jeg kjøpte denne kabelen til: http://www.24hshop.no/datatilbehor/usb-datatilbehor/adaptere-til-usb/usb-30-adapter-for-sata-harddisk for å overføre filer til min bærbare PC. Den passer, men når jeg er på min datamaskin og trykker på "flyttbar disk (E:)" så kommer det bare opp "E:/ er ikke tilgjengelig. Forespørselen ble ikke utført fordi en I/U feil oppstod." Har jeg feil kabel eller er harddisken ødelagt eller hva? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Tror det er noe optimistisk å benytte en slik kabel på en 3.5" disk, da disse trekker en del strøm. Ville valgt et adapter med strømforsyning. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Kobler du den blå kabelen til en blå USB3 port? Hvis ikke, så blir det for lite strøm som Hårek sier. Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Tror det er noe optimistisk å benytte en slik kabel på en 3.5" disk, da disse trekker en del strøm. Ville valgt et adapter med strømforsyning. vil den fungere med windows 10? Det står at "requires 2000/XP/Server 2003/Vista" Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Du trenger nok en adapter med strøm ja. Ikke bry deg om OS støtten. Min sluttet å bli offisielt støttet etter Win xp eller win 7. Fungerer fortsatt fint på win10. Men vær obs på om du plugger den i USB2 eller 3. De liker ofte bedre USB2 Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Har du plugget den blå kabelen i en blå USB3 port på laptopen? Ja eller nei? Endret 12. oktober 2016 av SteinarN Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Har du plugget den blå kabelen i en blå USB3 port på laptopen? Ja eller nei? Ja jeg prøvde å plugge den blå kabelen inn i en blå port, måtte snu harddisken opp ned for at ledningen skulle nå da, og det funket ikke. Vet ikke om det er USB3 men de andre usb portene er ikke blå. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Den kabelen fungerer ikke med 3.5" disker, den leverer kun 5V strøm, 3.5" disker krever både 5V og 12V Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Den kabelen fungerer ikke med 3.5" disker, den leverer kun 5V strøm, 3.5" disker krever både 5V og 12V Det står til og med i beskrivelsen av produktet på siden det ble linket til. Burde vært oppdaget før kjøp. "USB 3.0 adapter for 2,5" 5V SATA harddisk" Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2016 Tenkte ikke over det bestiller en ny kabel da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå