Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg søker ett lag til å spille kompetitivt med.

Det som kanskje virker litt rart er at jeg søker noen å spille kompetitivt med i nesten hva som helst slags spill!

Jeg har lang erfaring med kompetitiv spilling i hovudsakelig Cs, men har spillt de fleste andre populære spill ranked og jeg trivest rett og slett bedre når jeg spiller med faste folk og som ett lag prøver å få til noe. Det er da mange spill blir gøy for meg.

Er kansje ikke så vanelig å gå ut å søke etter lag når man ikke en gang veit hvilket spill man vil spille. Men jeg vil heller finne ett lag som passer meg bra innenfor ett spill jeg kanskje ikke har så alt for mye erfaring med enn å finne lete etter lag innad i ett spesifikt spill som jeg er god i. Kanskje det er utfordringen som gjør meg gira?

Jeg er klar for å dedikere mye tid til å finne potensialet mitt innenfor det spillet som gjelder og blir glad av bare tanken.

Når det gjelder nivået må jeg nokk selvfølgelig starte ett sted. Men jeg vil tørre påstå at jeg holder over gjennomsnittet i veldig mange spill og om jeg går inn for noe har jeg en ganske rask og stigende læringskurve/nivåkurve (om det er ett ord?)

Jeg er spent på å se om det finst noen som biter på dette og er sykt klar for en forhåpentligvis stor utfordring!

Jeg bor på vestlandet og er 26 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...