Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Redd for å snakke med ei jeg er forelsket i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei det er en jente i klassen vår som jeg er forelsket i men jeg er redd for å snakke med hennne jeg er redd for å dumme meg ut! Når vi kommer i gruppe i lag ler jeg hele tiden jeg vet ikke hvorfor jeg har egt ikke lyst til å være forelsket i henne men i en annen

 

Du vil nok måtte dumme deg. Du vil dumme deg ut ved å lykkes, men det vil nok være verdt det. Det er ikke farlig å dumme seg ut heller, det er bare om å gjøre å glemme det etterpå og innse hvor lite viktig det er.

 

Prat med henne nå! Og ikke bry deg om du dummer deg ut. Eller, ikke bry deg om du dummer deg ut på riktig måte. Det betyr jo at du ikke skal pisse i buksen når du snakker med henne, noe som er å dumme seg ut på feil måte. Og det betyr jo at foruten at du tror du dummer deg ut, så skal du forsøke å sjarmere henne når du snakker med henne og ikke dumme deg ut på feil måte ved å si helt feil ting. Men bare forsøk å være deg selv og naturlig.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

før du prater med henne så må du vite, er hun interessert i deg? ser hun deg ofte i øyene? sender hun ut signaler på at hun er interessert i deg? du kan begynne å prate om dagligdagse ting, men ikke la forelskelsen ta overhånd, ikke flørt osv før du finner ut om hun er interessert i deg, fordi kan det hende du dummer deg ut, og ikke bare det men du kommer til å drite deg ut og føler deg flau resten av skoleåret, hvis det viser seg at hun er ikke interessert i deg. dere går jo i samme klasse

Endret av Anonimofied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...