Adam_Nilsen Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hei det er snart halloween alle i klassen min ble invitert i halloween fest men ikke jeg... hva skal jeg gjøre? Jeg vil jo ikke gå alene på halloween, å jeg tør jo ikke å spørre henne om å bli invitert Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ut ifra brukernavnet ditt å dømme, og gitt at arrangementet har noe med alkohol å gjøre, kan det tenkes at du ikke er invitert fordi det antas at du ikke vil feste. Uansett, bare spør om du kan få komme. Hun kommer til å si "ja". Og når du kommer, så ta med deg en gave. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Å ta med en gave kan oppfattes som desperat har jeg hørt. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Gave tar man med på bursdagsfest, ikke på halloweenfest. Da tar man på ("skummelt")kostyme. Har jeg hørt. Lenke til kommentar
CarnivoreClown Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Det er ikke uvanlig å ta med gave til vertinnen.. men det er først når man er litt eldre enn det dere er. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Det er forskjell på å ta med gave til en person og bidra med for eksempel en flaske vin til festen. Jeg har aldri hatt med gaver som er ment kun for verten/ vertinnen ved standard fester. Et brett øl, potetgull eller noe annet rart som gjør festen fin er ting jeg tar med Lenke til kommentar
Adam_Nilsen Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2016 Hvor gamle er dere? Vi er 11-12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå