Utking Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Som tittelen, er det noen som aner om det finnes en M.2 adapter til mini pcie? Finner bare Key B, men disse passer ikke til 950pro Har et lite testprosjekt, og det er å retrofitte en 950pro i en eldre laptop med ledig mpcie. Hvis jeg får tak i en adapter, kan jeg skjære vekk noe greier inni den for å få plass, alternativt ta ut den ene 2,5" SSD'en jeg har nå. Er en Dell e6440 det er snakk om. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hva med? Mini PCI-E 2 Lane M.2 NGFF 30mm 42mm SSD to Lenovo X1 Carbon Ultrabook SSD Ellers spørs det om ikke kun sata versjonen støttes. Lenke til kommentar
Utking Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Hva med? Mini PCI-E 2 Lane M.2 NGFF 30mm 42mm SSD to Lenovo X1 Carbon Ultrabook SSD Ellers spørs det om ikke kun sata versjonen støttes. Ser ut som om det også er B-key utgaven :/ M key'en skal være på motsatt side om du skjønner. Utrolig at man ikke kan få tak i dette, når det er den konnektoren som brukes på en haug av vanlig pcie til M.2 :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå