kasamo2 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Det ser ut som varmesetet på førersiden har tatt kvelden. Var kjapt ute og målte, det kommer spenning fram til varmeelementet. Målte også på selve kontakten til elementet og det viste uendelig ohm(ihvertfall høyere en fluka kunne måle). Er det mulig og klippe av bruddet, og lodde inn en liten ledning? Isåfall hvordan skal jeg finne fram til bruddet? Muligens brennemerker? Er det 2 separate elementer på 306'en? Jeg fant en plugg bak ryggen som jeg målte på, isåfall er begge defekte. Eller er det muligens det blir enklere og bytte hele setet? Nye "varmekabler" er vel vanskelig og oppdrive, evt dyrt vil jeg tro. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg har gitt opp varmeseter på annet enn nybil og klær heller på meg litt mer. De har en tendens til å ryke etter en stund (er på min tredje bil på rad nå med defekt varmesete) og det er noe herk/dyrt å reparere/bytte da de som regel er integrert i setet. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Målte også på selve kontakten til elementet og det viste uendelig ohm(ihvertfall høyere en fluka kunne måle). Er det 2 separate elementer på 306'en? Jeg fant en plugg bak ryggen som jeg målte på, isåfall er begge defekte. Sammenlign med setet som virker. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Den målte 2ohm på setet som fungerer. Så det stemmer jo. Så er ett brudd i elementet på førersetet :/ Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Det er vanligvis 2 elementer i setet, et i sitteputa og et i ryggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Og de skades lett dersom man er uforsiktig, som å stå på et kne i seteputen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå