Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Mafia III begynner sterkt, men sliter med å engasjere i lengden.ANMELDELSE: Mafia III Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Super anmeldelse. Kunne ikke vært mer enig. Jeg har spilt det i ca 4 timer og er lei det allerede. 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ser ut til at dette plukkes opp på billigsalg. 2 Lenke til kommentar
Scroober Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 White People are evil and racist: The game - SJW edition. 8 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Den apologetiske meldingen om rasisme helt i starten fikk meg nesten til å alt + f4, hjelper fint lite med all den påminningen om rasisme i spillet også. Får meg til å tro det er den eneste grunnen til at det er en svart hoverkarakter, så de kan prøve å få hvite til å "identifisere" seg med problemene, å se på rasisme fra en svart mann's side. Stakkarslige USA. Alltid politisk, alltid en agenda. 7 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Utrolig godt skrevet anmeldelse! 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Den apologetiske meldingen om rasisme helt i starten fikk meg nesten til å alt + f4, hjelper fint lite med all den påminningen om rasisme i spillet også. Får meg til å tro det er den eneste grunnen til at det er en svart hoverkarakter, så de kan prøve å få hvite til å "identifisere" seg med problemene, å se på rasisme fra en svart mann's side. Stakkarslige USA. Alltid politisk, alltid en agenda. Ja. Hva har verden kommet til, politikk i kultur, så uhørt. AtW 9 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 White People are evil and racist: The game - SJW edition. Ja, bare oppspinn at det var rasisme på den tiden.... AtW 8 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Anmeldelsen treffer spikeren på hodet. Jeg brant meg på dette spillet da jeg var så bombesikker på at det ble bra at jeg kjøpte til fullpris på release. Heretter ingen kjøp før anmeldelsene er kommet, uansett utvikler. White People are evil and racist: The game - SJW edition. Ja, bare oppspinn at det var rasisme på den tiden....AtW Har du ikke fått med deg at det er en konspirasjon mot hvite, heterofile menn fra middelklassen? 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) White People are evil and racist: The game - SJW edition. Ja, bare oppspinn at det var rasisme på den tiden.... AtW Ingen som sier at det ikke var rasisme på den tiden. Tviler på at folk så på det på samme måten som i dag da, med all den unnskyldningen. Nå har jeg ikke spilt mye siden spillet er rett og slett teknisk dårlig, så jeg venter noen patcher til før jeg fortsetter, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan dette fortsetter utover spillet. Endret 12. oktober 2016 av Stormwolf 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Lurer på hva anmelder spiller til vanelig hvis han synes grafikken er detaljert???? på pc ser alt ut som grøt hvertfall. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Enda et AAA spill som en burde vente et par mnd før en vurderer et kjøp. Skal bli interessant å se hvor lang tid det vil ta å fikse spillet. Og hvordan det vil bli på PS4Pro. Kan tenke meg utifra det jeg har sett av video at det kan være et spill som ser bra ut med HDR. Endret 12. oktober 2016 av LarZen Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Virker som man må punge ut med mer penger for og få et fullverdig spill da, for det kommer ikke gratis dlc's som fikser manglene for og si det sånn. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Skuffende å høre at spillet er så bra som forventet/håpet. Har selv forhåndsbestilt spillet, noe jeg av og til gjør med noen spill. Bare spilt noen timer enda, men foreløpig koser jeg meg. Får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 20 timer inn i spillet, storkoser meg med hele pakka! Har forståelse for karakteren. Vi forventer mer og alt nytt skal overgå det som har kommet tidligere. GTA V er såpass bra nå at alt annet blir litt dårlig i forhold. Mafia III er for min del verd pengene. Forventer du at er bedre enn GTA V bør du droppe det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Spillet har i hvert fall, hands down, den absolutt beste musikken i sin sjanger (open world)! 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Open world-spill av denne typen som utgis i dag må tåle sammenligning med GTA5, et spill som kom ut i 2013 på PS3. 3 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Spillet har i hvert fall, hands down, den absolutt beste musikken i sin sjanger (open world)! Totalt enig der ja Vokste opp selv med den type musikk. Eller dvs jeg var vel bare en liten dritt unge da. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Open world-spill av denne typen som utgis i dag må tåle sammenligning med GTA5, et spill som kom ut i 2013 på PS3. MEGET godt poeng 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Spillet har i hvert fall, hands down, den absolutt beste musikken i sin sjanger (open world)! Jeg kan kjøpe et indie spill til 100kr fordi det har aswesome soundtrack, jeg kjøper ikke et kjipt spill, med kjip historie, dårlig teknisk kompetanse, frekkhet mot pc markedet til 500 kr bare fordi det har musikk jeg kan høre på på spotify. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå