Fredrik N. Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 utsikt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Nå ble jeg supernysgjerrig på hvor du har vært!? Nydelig sted og flott bilde! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Herlig utsikt med fint lys og farger. Hvorvidt det blir enda bedre om du lyser opp den mørke fronten på steinen midt i mot finner du nok ut om du prøver? Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Nå ble jeg supernysgjerrig på hvor du har vært!? Nydelig sted og flott bilde! Her heter det Halskammen og ligger mellom Surnadal og Sunndal. Til venstre ses Ålvundfjord og til høyre har vi Stangvikfjorden. Fint sted å gå en ettermiddagstur... (Kanskje det blir fler bilder herifra). Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Herlig utsikt med fint lys og farger. Hvorvidt det blir enda bedre om du lyser opp den mørke fronten på steinen midt i mot finner du nok ut om du prøver? Roar Tok meg en tur innom LR og lyste opp steinen og som ses i V2 var det kanskje ikke så dumt. Takker for dine lærerike kommentarer, Roar! Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Fantastisk fint panoramabilder Fredrik. V2 like jeg best, her har du lagt litt mer lys :-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Nydelig . Flott linje som leder utover. Stemningbærende. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Nydelig landskapsbilde. Foretrekker nok V1 hvor kontraster kommer bedre fram. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Tusen takk til Ragnar, Ingvald og Jimmy for fine kommentarer! Visste ikke om denne plassen før jeg så det på nett, bare et kvarters biltur og en times gåing (rett til værs ) Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Nydelig panorama med flott lys og fin fargepalett i v1 som blir min favoritt , den har bedre kontraster og dypere farger . Det sikkert bare meg som er pirkete men jeg kunne ha tenkt meg en versjon mellom v1 og v2 - lysmessig . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Takk til deg også, Alec! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg