akelbo Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Skrekkspillet kommer til PC senere denne måneden.Norske Through the Woods har fått slippdato Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Dette har gått meg hus forbi. Grafikken så veldig bra ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Kan huske å ha lest om dette tidliger, men fint med en påminnelse Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Veldig artig å se hvordan spillet har utviklet seg. Et av få spill jeg har støttet på Kickstarter. Gleder meg 1 Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Håper (og tror) at gamer.no anmelder dette etter lansering. Blir nok et kjøp på meg, uavhengig av resultatet. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Det var jo en forholdsvis beskjeden sum de hadde fått inn på Kickstarter da. Satser på at de har fått til noe gromt selv om det kanskje har vært en del deltidsgreier. Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Dette er et prosjekt som trenger planlegging for massiv utvidelse hvis funker i liten scala, og som sagt selv UE4 trenger to punkts presisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå