Captain Kuijt Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Alle er spesielle og fantastiske på hver sin måte Nei.[...] det er holdningen om at andre skal føle seg små og verdiløse i forhold til deg også. Det er jo nettopp det som er meningen med statuen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Og hvorfor skulle noen andre enn deg ønske dette? Om du hadde eid ett torg, ville du latt meg sette opp en statue av meg der, laget for å få deg til å føle deg liten og ubetydelig? Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Og hvorfor skulle noen andre enn deg ønske dette? Lokalbefolkningen ønsker det nok ikke, men jeg vet hva som er best for dem. Hvilke meninger andre måtte ha har ingenting å si, da det er jeg som vet best. Om du hadde eid ett torg, ville du latt meg sette opp en statue av meg der, laget for å få deg til å føle deg liten og ubetydelig? Selvfølgelig ikke. Men du er ikke meg, det er ingen som kan måle seg mot min intelligens og kunnskap. Meningen med statuen er at folk skal bli minnet på hvor små og svake de er i forhold til meg. Etter som tiden går vil de begynne å se på meg som en slags gud, og komme til meg hver gang de trenger råd i livet eller bare vil lære om hvordan verden fungerer. Endret 12. oktober 2016 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 lol dette blir for dumt 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Lykke til Bare lurer, hvor lang tid tar det å spare f.eks en mill? Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Lykke til Bare lurer, hvor lang tid tar det å spare f.eks en mill? For meg? Regner med 30 - 40 år så lenge jeg fortsetter å NAV'e. Men da tror jeg det er på tide at jeg kommer meg ut i arbeidslivet. Se om jeg klarer å finne noe IT relaterte jobber rundt omkring, de får vel godt betalt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Det spørs jo på din kunnskap, erfaring og utdannelse, antar du ikke har noen av delene så da blir det heller en lavt betalt stilling i den grad man får jobb uten noe relevant på CV'n Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Det spørs jo på din kunnskap, erfaring og utdannelse, antar du ikke har noen av delene så da blir det heller en lavt betalt stilling i den grad man får jobb uten noe relevant på CV'n Kunnskap har jeg en del av, siden jeg har stort sett levd foran PC-en i seks år nå. Å bygge PC-er er noe jeg kunne tenkt meg å jobbe med, da dette er noe jeg faktisk har erfaring med. Når det gjelder utdannelse har jeg ikke mye å skryte av, men så lenge en kan bygge en PC hvis det er det jobben går i, så skulle det vel ikke vært ett problem? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Du får sjekke lokalavisen og på finn om det er noen som trenger en pc-bygger Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Moderatormelding TS har fått svaret sitt, og resten av tråden er bare trolling.Send PM for tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg