Haeven Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hei! Jeg og min samboer har begynt å trene styrke, vi er begge sånn passe tynne og ikke mega sterke. Jeg har bare trent styrke i sammenheng med lagidrett så kunnskapen er ikke helt optimal, men kan litt teknikk i øvelser. Vi prøver å trene annenhverdag og kjører følgende opplegg Markløft Knebøy Benkpress Nedtrekk Noen mageøvelser Face-pull Vi kjører enten 6/8/10 x 3. Ser dette greit ut, kunne sikkert variert med noen dager bein og noen rygg osv. Men vi liker å kjøre samme øvelser. Burde vi bytte ut noen øvelser? Vi skal ikke bli bodybuildere, bare godt trent for hverdagen. Ps: Vi løper også en mil 1 gang i uka Lenke til kommentar
NSR-98 Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Om dokke ikkje har anna formål enn å bli bedre trent for kvardagen/holde dokke i form høres dette brukbart ut. Hugs at i volumtrening bør man ha mange reps og færre sett (feks 10-12x3), og motsatt ved styrketrening (feks 5-6x4). Ellers er det viktig å variere litt med øvelsane etter kvart som tida går, for å variere måten musklane blir belasta på. Lykke til! Lenke til kommentar
UnderSolen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 https://www.cappelendamm.no/_faktaboker/trening-og-livsstil/tren-sammen---med-lasse-tufte-og-j%C3%B8rgine-vasstrand-lasse-tufte-9788202515003Kjøp denne, koster vel mindre enn en måned på treningssenter og det er utrolig hva dere kan få til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå