Shadowdragoon Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hallo, Jeg trenger litt hjelp til valg av ny mobil, greier ikke helt å velge siden den jeg er mest interesert i ikke er i Norge. (S7 Active). ting jeg ser etter ca 5.5inch størrelse på skjerm, SD-Kort helst IP68 eller bedre, 32gb internminne, helst 4 gb ram. Godt batteri er et pluss. Bruk er Noe spill, mest Ingress og Pokemon Go, men litt fra Kairosoft. Musikk, og selvfølgelig brukes for SMS og ringe med. Sett litt på Sony telefoner og Samsung, men må ikke være de merkene, noen tips og anbefallinger? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har stort sett gode erfaringer med Sony Xperia-telefoner. Har hatt Xperia Z, Z2, Z3 og Z5 Premium. Du finner nok Z2 og 3 billig på bruktmarkedet, og de har ganske god batterilevetid. Husk beskyttelse! For en femtilapp på Ebay får du Nillkin Tempered Glass skjermbeskytter. Det gir skjermen mye mer styrke mot riper og knusing. Kjøp også et cover eller deksel. Koster ca. en femtilapp på Ebay med fri frakt. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Høres ut for meg at S7 Edge er det beste alternativet ditt, den oppfyller jo samtlige av kravene. Lenke til kommentar
Shadowdragoon Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Må si jeg blev overasket når jeg så at Z3 faktisk har 3 gb ram.. (og ja. Skjermbeskytter er et must, siden riper kommer uansett). Er litt skeptisk til Samsung siden grunnen til at jeg ser etter ny telefon nå er at S5en min sitt batteri expanderte nokk till å dytte skjerm fra ramme. god ting jeg fikk igjen pengene på garanti. Z5 premium, ZX eller 7edge. hmm Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Må si jeg blev overasket når jeg så at Z3 faktisk har 3 gb ram.. (og ja. Skjermbeskytter er et must, siden riper kommer uansett). Er litt skeptisk til Samsung siden grunnen til at jeg ser etter ny telefon nå er at S5en min sitt batteri expanderte nokk till å dytte skjerm fra ramme. god ting jeg fikk igjen pengene på garanti. Z5 premium, ZX eller 7edge. hmm Har alltid hatt gode erfaringer med Sony Xperia telefoner. Hvis du må velge mellom Z5 Premium, XZ & 7 edge, vil jeg anbefale XZ. Så XZ og sist Z5 Premium (Dog ingen av disse telefonene er dårlige). Jeg har S7 Edge nå og er strålende fornøyd, men jeg føler (og det jeg har sett på YouTube) at XZ er en hakk bedre. Brodern har bestilt XZ og kommer til å motta den om få dager, da får jeg lekt med den :-D Lenke til kommentar
Shadowdragoon Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 Takker for hjelp. Får bare lese litt mere på XZ, før jeg bestemer meg helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå