Evakb Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Kråkeslottet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ligner et sted hvor der er meget stille og fredfyldt ...dejligt ser det ud vh Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Flott bilde av et deilig sted. Flott utsnitt, men litt mindre himmel kunne også vært et alternativ. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Fint utsnitt og komp der signaturen din stjeler litt av spenningen som kunne vært om diagonalen mellom kortside og langside hadde fått gå rent ut. Dybdefølelsen øker om du halverer himmelen oppdaget jeg da jeg scrollet opp og dekket til. Nevner i den forbindelse at grunnregelen sier 1/3 av bildet til himmel så kan du ta det derfra i pluss eller minus. Ellers god skarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Flott bilde med kjempe fine farger og motiven, Kanskje den storstein dominere litt? :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Du får fram stemningen på en fin måte her. Klare fine farger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Ligner et sted hvor der er meget stille og fredfyldt ...dejligt ser det ud vh Suss Tusen takk Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Flott bilde av et deilig sted. Flott utsnitt, men litt mindre himmel kunne også vært et alternativ. Takk, enig at et lite kutt også kan være et alternativ Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Fint utsnitt og komp der signaturen din stjeler litt av spenningen som kunne vært om diagonalen mellom kortside og langside hadde fått gå rent ut. Dybdefølelsen øker om du halverer himmelen oppdaget jeg da jeg scrollet opp og dekket til. Nevner i den forbindelse at grunnregelen sier 1/3 av bildet til himmel så kan du ta det derfra i pluss eller minus. Ellers god skarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Roar Takk for kommentar Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Du får fram stemningen på en fin måte her. Klare fine farger. Mvh Ragnar Takk, det var så nydelige farger og en flott plass Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Flott bilde med kjempe fine farger og motiven, Kanskje den storstein dominere litt? :-) Takk for kommentar, enig i at steinen er litt dominerende Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 God stemning og fin balanse i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg