AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Ja, det føles altså ut som om den jobber litt esktra, merket dette for noen dager siden. Den på vesntre siden av halsen. Noe å bry seg med? Mulig bare jeg som syns det da jeg liksom tenker over det. Ellers er jeg helt fin. Anonymous poster hash: 54ab0...be4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det er isåfall hjertet som jobber ekstra Er du nervøs for det så gå til legen, det må en fysisk undersøkelse til for å kunne si noe om pulsåren er unormal. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Sjekket blodtrykket ditt i det siste? Lenke til kommentar
Nikoline82 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Der er mange grunner til st man kan få høy puls. Blodtrykk, lav HB, angst, høyt stoffskifte eller anstrengelse er noen eksempler. Jeg hadde tatt en tur til legen jeg;) god bedring! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Målte det for ca et halvt år siden, da var det litt lavere en normalt. Noe flere i familien har. Får bare se da tenker jeg, merker jeg noe mer så bør jeg jo ta en sjekk. Anonymous poster hash: 54ab0...be4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Kom på en ting. Før dette så satt jeg litt skjevt med halsen/hode mot tvn en stund, etter dette jeg reagerte. Mulig det bare er en muskel eller noe som er litt stiv? Føles liksom som en slags klump der på siden av halsen. Anonymous poster hash: 54ab0...be4 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hvis du merker markant forskjell på høyre og venstre side, så er dette gjerne noe du kan sjekke opp hos legen. Har du blodtrykksapparat kan du f.eks. måle blodtrykket på høyre og venstre arm og se om det er likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå