Kampsport Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Hei. Har ett sett supermotard felger som jeg lurer på hvilke sykler de passer til. Var egentlig ment for min Husqvarna, men de passa ikke. I diameter er begge 25mm og framme er den 23cm lang og bak 28cm. Noen som har ide hvilke sykler de kan passe på? Endret 11. oktober 2016 av Kampsport Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 bytt ut huben hvordan gjør jeg det / eventuelt bytte nye hubs så de passer til til felgboltene til originalhjulene? Hvor får jeg tak i disse? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 bytt ut huben hvordan gjør jeg det / eventuelt bytte nye hubs så de passer til til felgboltene til originalhjulene? Hvor får jeg tak i disse? Ta kontakt med Snellingen(snellingen.no). De forhandler Husqvarna, kanskje de har mulighet til å bestille, evt ha noen meninger om dilemmaet! Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 bytt ut huben hvordan gjør jeg det / eventuelt bytte nye hubs så de passer til til felgboltene til originalhjulene? Hvor får jeg tak i disse? Ta kontakt med Snellingen(snellingen.no). De forhandler Husqvarna, kanskje de har mulighet til å bestille, evt ha noen meninger om dilemmaet! Det har jeg gjort og nei det gjør de ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå