Cthulhu Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Bruker sin egen skjermteknologi «DyAc»i stedet.Det nye gamingflaggskipet fra BenQ har hverken FreeSync eller G-Sync Lenke til kommentar
Exlerator Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Benq plutselig på førsteplass :o 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Trenger ny skjerm. Har Nvidia og jungelen er enormt stor. Usikker på hva jeg skal kjøpe, men dette virker jo interessant. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Basert på hjemmesiden og forklaringen virker det ikke som DYnamic Accuracy er noen erstatning for sync? AtW 2 Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Høres da ikke ut som DyAc på noen måte kan sammenlignes med Adaptive-Sync varianter som Freesync og G-sync. Freesync og G-sync gjør at skjermen tegner opp bilder kun når det kommer ett nytt bilde (så sant bildene ikke bruker alt for lang tid, da repeteres samme bilde x-antall ganger til neste er klart), det har da ingen direkte innvirkning på ghosting. DyAc høres da bare ut som et fancy ord for lav responstid, slik at man unngår ghosting. 4 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hele opplegget med å gjøre mørke områder lysere skulle vært umulig å få til. Skjønner at det er utopisk tankegang, men er et område designet mørkt, så burde det også være mørkt. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hele opplegget med å gjøre mørke områder lysere skulle vært umulig å få til. Skjønner at det er utopisk tankegang, men er et område designet mørkt, så burde det også være mørkt. La folk styre med det der som de vil sier nå jeg. AtW Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hele opplegget med å gjøre mørke områder lysere skulle vært umulig å få til. Skjønner at det er utopisk tankegang, men er et område designet mørkt, så burde det også være mørkt. La folk styre med det der som de vil sier nå jeg. AtW Nah. Hva er da poenget med brettdesign? Om en del av brettet er mørk og noen av spillerne spiller med superlyse utvaskede farger for å se i mørke områder, eller med den nevnte teknologien her, og andre spiller slik spillet skal være, så blir det noen uønskede resultater i MP-spill i det minste. Så må alle gjøre det samme for å kompensere, og hele poenget med å ha mørke og lyse områder er borte. Jeg synes nå i det minste dette ikke er positivt, men for all del... 3 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Black equalizer feks er jo bare tull. Ingen pro CSGO spillere som faktisk bruker denne funksjonen. Digital Vibrance + høy brightness er tingen! Syntes dette er en tullete skjerm. Hvem gidder å kjøpe denne over feks Asus sine 27" 1440 144/165hz skjermer? Nei... Super rask 240hz skjerm takk! Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Black equalizer feks er jo bare tull. Ingen pro CSGO spillere som faktisk bruker denne funksjonen. Digital Vibrance + høy brightness er tingen! Syntes dette er en tullete skjerm. Hvem gidder å kjøpe denne over feks Asus sine 27" 1440 144/165hz skjermer? Nei... Super rask 240hz skjerm takk! Du har allerede prøvd denne skjermen slik jeg forstår deg ? Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Dyac høres mer ut som en erstattning for ULMB, og ikke G-sync. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå