Friskusfreak Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hei. Noen som kan fortelle meg om det finnes flere utgaver av Surge. Ser på bilder av denne modellen på nett, så ser det ut som det finnes en modell med fast avbiter og en modell med avbiter som kan skiftes ut. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Tipper at det handler om endring i modellen, på samme måte som facelift på biler. Antagelig vil en som kjøpes i butikken i dag ha utskiftbare kjefter. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Det kom en ny versjon i 2013 (tror jeg).Forskjellen er kraftigere tang, utskiftbar avbiterdel og festet for sag/fil er endret til å passe stikksagblader (t-feste). De fleste sagblader for stikksager er imidlertid for lang om du ønsker å lukke verktøyet. Endret 30. desember 2016 av Dr. Brodsky Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Min har ikke utskiftbare kjefter på avbiteren, men jeg har stikksagbladfeste på fila. Tror jeg fikk den til jul 2012. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå