DUckHunter367 Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 TerrorMan: Fy ****** det hakker. Kan ha maks 3 boter på cs. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 DuckHunter, det var morsomt å lese første posten.. Men de senere postene dine avslører deg selv.. Lenke til kommentar
TerrorMan Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Haha.. Testa akkurat CS 1.5 med Voodoo 3 3000 PCI. Funka fett som fy. 100 FPS konstant! Men ja, nå har jeg 512mb ram og en Athlon XP2600 da.. Har kanskje noe med det å gjøre, men ja, kurant skjermkort;) (bruker det som reserve skjermkort) Lenke til kommentar
DUckHunter367 Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 DuckHunter, det var morsomt å lese første posten.. Men de senere postene dine avslører deg selv.. Jeg kødder seriøst ikke. Har akkurat ringt han fyrn, han bare lo av meg. kunne bytte det i ett g-force 2 mx kort. Er det bra ? anyone ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Dette er for dumt! Hvis trådstarter faktisk snakker sant, ANBEFALER jeg at fyren tar en titt på www.komplett.no og ser hva som fins av grafikk-kort for tiden, samt leser noen tester på Hardware.no. Voodoo 3 3000 var som sagt bra for noen år siden - i forhold til dagens standard er det 100% rævva. Det samme gjelder GeForce MX -kortene. Men helst er vel dette et forsøk på å være morsom. Noen som har hørt om han som skulle kjøpe "ko-ko-komodoore"? Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg