Gå til innhold

Det nye skjermkortet funker ikke i 3D Mark 2001


DUckHunter367

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem her og håper noen kan hjelpe meg:

 

Jeg kjøpte ett nytt Voodoo 3 3000 PCI kort av en fyr i klassen min her forleden. Han sa det ikke var brukt og var det råeste på markedet. Jeg fikk det billig (sa han) for 2500,-

 

Men hvorfor får jeg ikke kjørt 3D Mark 2001 ? Må jeg formatere ? eller kan det være noe med driverene ? Takk for hjelpen

 

.Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem her og håper noen kan hjelpe meg:

 

Jeg kjøpte ett nytt Voodoo 3 3000 PCI kort av en fyr i klassen min her forleden. Han sa det ikke var brukt og var det råeste på markedet. Jeg fikk det billig (sa han) for 2500,-

 

Men hvorfor får jeg ikke kjørt 3D Mark 2001 ? Må jeg formatere ? eller kan det være noe med driverene ? Takk for hjelpen

 

.Kenneth

Voodo 3 3000PCI er et VELDIG gammelt skjermkort. I PCI port tilogmed!

Og billig? 2500KR er aaaaalt for mye for et sånt kort. Du har helt klart blitt lurt.

 

Det verste er at du ikke kan gjøre noe med det heller siden det egentlig ikke er ulovlig. :scared:

Lenke til kommentar

Hallo?? Dårlig forsøk på bra tråd...

Hvis du virkelig er så uopplyst at du tror 2.verdenskrig var i 1980,, hva gjør du da på dette forumet?

hvordan fant du det liksom.. Jeg vet litt om bil, men vet ikke hvor jeg skal lete etter de beste forumene for det.. :thumbdown:

 

2500 for noe som er verd mindre enn frakta... ahaha

 

Noen som vil ha en brukt grandis fra igår? kun 400...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...