TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Drakk steinkald brus (jeg mener kallere en iskald) Endret 6. november 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Trump vinner valget (håper da ikke) Trump vant valget Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Marsjerer mot demokratiet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Trump vinner valget (håper da ikke) Trump vant valget Jah, jeg vet. Jeg både svarte og lekte på samme tid. Endret 11. november 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Fylte feil drivstoff 1 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Feilfyllingen ødela motoren 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Reparasjonen ble dyr Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Spillekonsollen tok fyr. 1 Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Måtte til tannlegen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Barnet våknet aldri PS. Synes det er mange dårlig forsøk her inne. Det er snakk om triste historier, ikke dagligdagse opplevelser. Synes trådstarter kunne fjernet et par eksempler fra førsteposten som i mine øyne ødelegger hele ideen. Hull i sokken gir ingen kickstart på fantasien for å finne ut hva historien forteller. Nei, kom med gjennomtenkte triste forslag. Ikke dagligdags tull. Endret 20. november 2016 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Barnet våknet aldri PS. Synes det er mange dårlig forsøk her inne. Det er snakk om triste historier, ikke dagligdagse opplevelser. Synes trådstarter kunne fjernet et par eksempler fra førsteposten som i mine øyne ødelegger hele ideen. Hull i sokken gir ingen kickstart på fantasien for å finne ut hva historien forteller. Nei, kom med gjennomtenkte triste forslag. Ikke dagligdags tull. Det er overhodet ingen krav til at historien må være genuint trist. First world problems, ironi, sarkasme og humor er like velkomment. Om du ikke liker det så får du lage din egen supertriste tråd Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Fikk ingen søvn Barnet våknet aldri PS. Synes det er mange dårlig forsøk her inne. Det er snakk om triste historier, ikke dagligdagse opplevelser. Synes trådstarter kunne fjernet et par eksempler fra førsteposten som i mine øyne ødelegger hele ideen. Hull i sokken gir ingen kickstart på fantasien for å finne ut hva historien forteller. Nei, kom med gjennomtenkte triste forslag. Ikke dagligdags tull. Jeg er enig med deg der Dr.M. Men jeg mener denne tråden har feil tittel. Utifra de eksemplene trådstarteren ga. Endret 21. november 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Setet er tomt Endret 21. november 2016 av Pliscin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Setet er opptatt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Hvor er tissen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg ble lam. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Laget tapte kampen ------- Det er jo begrenset hva slags historie man kan få ut av tre ord i det hele tatt. Det burde kanskje heller vært "trist hendelse" eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå