akelbo Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Bioware gir oss mer bakgrunnshistorie i forkant av spillets neste utvidelse.Den nye Star Wars: The Old Republic-traileren imponerer 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Er ikke øynene litt for røde, burde det ikke være mye mere gult i øynene? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Prøvd å spille det spillet flere ganger i fjor. Vil ikke la meg starte. Når jeg Google problemet kommer det bare opp div forum tråder gra 2013 og fe løsningene funker ikke. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Vanvittig bra trailer, håper det kommer et nytt Star Wars MMO. 1 Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Traileren er vanvittig bra! Sku gjerne sett en fortsettelse. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Kul trailer, men er nok ferdig med Swtor :/ Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hadde selve spillet hatt dette, men som vanlig er det pre rendered og like fake som de gamle skybox omgivelsene i doom og gått ut på dato. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Klarer bare ikke å komme igang igjen. Er jo så mye "fyll" quest og mmo mekanismer som man ikke kommer unna att jeg går lei når jeg egentlig bare vil oppleve hoved historien. Dette problemet løste elder scrolls online genialt med siste patch. Nå skalerer alt til deg uansett hvor du er og du kan kun gjøre hoved historien uten alt det andre tullet. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Meget imponerende trailer! Bare synd at selve spillet resulterer i et antiklimaks uten sidestykke. [Obligatorisk kommentar om "kast SWtOR ut vinduet, og lag et skikkelig RPG/"action-RPG" i stedet"] Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 [Obligatorisk kommentar om "kast SWtOR ut vinduet, og lag et skikkelig RPG/"action-RPG" i stedet"] Kotor3? Hadde vært drømmen. Fyrer fortsatt opp de 2 første innimellom. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 [Obligatorisk kommentar om "kast SWtOR ut vinduet, og lag et skikkelig RPG/"action-RPG" i stedet"] Kotor3? Hadde vært drømmen. Fyrer fortsatt opp de 2 første innimellom. Under kontroll av EA og hvordan bioware har blitt, ville jeg ikke ønsket meg noen KOTOR 3, Da får vi Dragon age 3 in space. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Bra trailer men spillet er kjedelig og uintresant idiotisk kamp system osv spilte til lvl 50 før det ble gratis men etter det så koster "alt" penger hvis du skal ha det noe nlunde ok så jeg gidder ikke å spille det mere ! Bedre de spillene som ikke er MMO!! Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Tror vi bare sier: og 200 millioner dollar i budsjett....'nuff said. 1 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 [Obligatorisk kommentar om "kast SWtOR ut vinduet, og lag et skikkelig RPG/"action-RPG" i stedet"] Kotor3? Hadde vært drømmen. Fyrer fortsatt opp de 2 første innimellom. Under kontroll av EA og hvordan bioware har blitt, ville jeg ikke ønsket meg noen KOTOR 3, Da får vi Dragon age 3 in space. Eller Mass Effect 3 in space.... Et Star Wars spill formet i Mass Effect skjeen kunne blitt riktig så bra Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Problemet var at EA ville ha et spill ala WoW og de ville ha det fort. Så de tvang BioWare til å gjøre en haug med ting. Det verste var å bruke den spillmotoren. Og til slavisk å følge WoW-formularet. Uten hensyn til at WoW har utviklet seg drastisk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 [Obligatorisk kommentar om "kast SWtOR ut vinduet, og lag et skikkelig RPG/"action-RPG" i stedet"] Kotor3? Hadde vært drømmen. Fyrer fortsatt opp de 2 første innimellom. Under kontroll av EA og hvordan bioware har blitt, ville jeg ikke ønsket meg noen KOTOR 3, Da får vi Dragon age 3 in space. Eller Mass Effect 3 in space.... Et Star Wars spill formet i Mass Effect skjeen kunne blitt riktig så bra ME spillene er jævlig mye dårligere enn KOTOR på karakter og dialog, mye bedre enn de fleste andre spill. Men svak kopi av KOTOR. ME er KOTOR laget for 12 år gamle consol unger. Lenke til kommentar
Mropptatt Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Skulle ønske de kunne lage en tv-serie, eller film med samme kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå