Gå til innhold

Rønstadhellaren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit med hele serien, men holder en knapp på V1 da jeg også sjøl liker å eksponere gjennom høl.

Her får vi samtidig demonstrert hvor liten mennesket egentlig er i den store natur.

Roar

Hei Roar! :)

Ja en kan fort føle seg veldig liten i den store mektige naturen gitt. Og den skal behandles med den største respekt på alle måter.

Takk for tilbakemelding, er enig i V1 som førstevalg :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott billedserie med v1 som min favoritt med de fine lys/skygge og kontrastene . For øvrig også v2 med skyggeselfien av fotografen og v3 med de fine detaljene i fjellet .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Her kommer dimensjonene godt frem ved hjelp av personen. Fint motiv, men skulle likt å se hvordan det hadde blitt uten et utbrent hull

Hei Eva! :)

Rart at det ikke var flere som nevnte det utbrente hullet, det irriterte meg veldig at jeg ikke greide å unngå det. Utenfor er det blå himmel, evt sjø.  Vi hadde dårlig tid for å rekke hjem igjen før det ble mørkt, så jeg måtte bare springe uten å prøve så mye mer.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Lenke til kommentar
:hmm: 

Flott billedserie med v1 som min favoritt med de fine lys/skygge og kontrastene . For øvrig også v2 med skyggeselfien av fotografen og v3 med de fine detaljene i fjellet .

Mvh

Alec

Tusen takk for superfin tilbakemelding! :wee:

Jeg irriterte meg over det utbrente hullet i V1, men jeg fikk ikke bukt med det.  Har drevet og testet litt med lysmålingsmetoder, men får det ikke helt til.  Spesielt dette med spotmåling eller punktmåling eller hva det heter.  Hvordan låser jeg punktet liksom?  En skulle jo tro at det var nok å trykke utløseren halvveis ned, men når jeg da flytter litt på kamera, så endrer lyset seg igjen.  Driving me crazy!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...