Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Rønstadhellaren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Greit med hele serien, men holder en knapp på V1 da jeg også sjøl liker å eksponere gjennom høl. Her får vi samtidig demonstrert hvor liten mennesket egentlig er i den store natur. Roar 1 Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Dette synes jeg var veldig flott, spesielt lyset i V1. Kontrastene i V2 med skyggen av fotografen (?), var også fint. 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Noget af en hule du har været i ..godt bjørnen er gået i vinter hi :-) fine billeder 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Noget af en hule du har været i ..godt bjørnen er gået i vinter hi :-) fine billeder Må nesten le litt av di kommentar...Bjørn'en min har ikke gått i hi, som du ser i V1 (min mann heter Bjørn) (I alle fall så sover han ikke ) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Dette synes jeg var veldig flott, spesielt lyset i V1. Kontrastene i V2 med skyggen av fotografen (?), var også fint. Jo da, det er fotografen sjøl du ser skyggen av. Syntes det ble litt morsomt, og det satt litt perspektiv på det hele. Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 Greit med hele serien, men holder en knapp på V1 da jeg også sjøl liker å eksponere gjennom høl. Her får vi samtidig demonstrert hvor liten mennesket egentlig er i den store natur. Roar Hei Roar! Ja en kan fort føle seg veldig liten i den store mektige naturen gitt. Og den skal behandles med den største respekt på alle måter. Takk for tilbakemelding, er enig i V1 som førstevalg Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Fine bilder, og dokumentasjon. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Nice piece of work lady Best regards Leif 1 Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Her kommer dimensjonene godt frem ved hjelp av personen. Fint motiv, men skulle likt å se hvordan det hadde blitt uten et utbrent hull 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Flott billedserie med v1 som min favoritt med de fine lys/skygge og kontrastene . For øvrig også v2 med skyggeselfien av fotografen og v3 med de fine detaljene i fjellet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Fine bilder, og dokumentasjon. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Nice piece of work lady Best regards Leif Thanks a lot Lord Leif! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Her kommer dimensjonene godt frem ved hjelp av personen. Fint motiv, men skulle likt å se hvordan det hadde blitt uten et utbrent hull Hei Eva! Rart at det ikke var flere som nevnte det utbrente hullet, det irriterte meg veldig at jeg ikke greide å unngå det. Utenfor er det blå himmel, evt sjø. Vi hadde dårlig tid for å rekke hjem igjen før det ble mørkt, så jeg måtte bare springe uten å prøve så mye mer. Tusen takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 Flott billedserie med v1 som min favoritt med de fine lys/skygge og kontrastene . For øvrig også v2 med skyggeselfien av fotografen og v3 med de fine detaljene i fjellet . Mvh Alec Tusen takk for superfin tilbakemelding! Jeg irriterte meg over det utbrente hullet i V1, men jeg fikk ikke bukt med det. Har drevet og testet litt med lysmålingsmetoder, men får det ikke helt til. Spesielt dette med spotmåling eller punktmåling eller hva det heter. Hvordan låser jeg punktet liksom? En skulle jo tro at det var nok å trykke utløseren halvveis ned, men når jeg da flytter litt på kamera, så endrer lyset seg igjen. Driving me crazy!! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 3 kjempe fine bilder fra deg. Det høres veldig interessant også historien du forteller. V2 like jeg best med skyggen av fotografen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg