Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Utsikt... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jada...bare gni det inn! Ser du har hatt det utmerket! Artig perspektiv, en føler nesten at man ligger der og titter på himmelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jada...bare gni det inn! Ser du har hatt det utmerket! Artig perspektiv, en føler nesten at man ligger der og titter på himmelen. Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Ja vi hadde det ikke så aller verst , slapp i alle fall å fyre i ovnen på 14 dager . Da var det mer bruk for airconditionen . Det ble ikke så mye solbading verken på stranden eller bassenget på meg , kjeder meg fort og må finne på noe annet - fotografere f.eks . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Flott bilde fra bassengkanten, Alec! (Å ligge rett ut i sola er ingenting for meg, heller...) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ja, omtrent sånn blir det vel når man ligger ved poolen med nesa i været og glanar opp i himmelen. Palma minner om de som i tusentalls er importert i full størrelse og plantet slik med vekslende hell på hver og en av Kanariøyene. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Se opp l det blå, ikke så dumt det. Artig perspektiv. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Fredrik N , Roar og Ragnar !!! Som tidligere nevnt så er det ikke lenge jeg gidder å ligge slik ved bassenget , hvis man da ikke kan ta noen bilder som her for å dempe kjedsomheten . Å ligge å sole seg er like lite givende som å se malingen tørke . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg