AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 jeg er da 18 år og har vært sammen med kjæresten min som er 17, vi har vært sammen i 2 år snart Hun er litt spes og veldig egoistisk, hun har både klort,slått og mistet tempremanget over dumme ting jeg har gjort for eksempel sagt noe dumt som såret henne eller at hun ikke mener at jeg bryr meg om henne har til å med fått arr og merker etter å ha blitt slått og sparket av henne. Dette gjør da at jeg mister følelser for henne i det minste men hverdag så hører jeg at hun vil ta livet sitt og at jeg gjør livet hennes helt forferdelig og at jeg bare er kjempe dritt selv om jeg prøver å gjøre mitt beste for å være der for henne selv om jeg ikke alltid er i psykisk stand til det. hun trakasserer meg på en daglig basis, kaller meg feit, dum, mentalt tilbakestående,osv men forholdet kan være bra til tider og det er greit men når jeg gjør noe dumt som jeg bruker å gjøre engang i blandt så får jeg høre alt fra himmel og jord. tingen er at jeg faktsk bryr meg om henne som jeg har aldri gjort mot en annen person som er ganske utrolig til å med for meg, men akkurat nå er jeg dritt lei av å bli behandlet som jeg gjør. jeg tenker,drømmer og blir glad når jeg tenker at jeg vil knivstikke henne. DETTE er da ikke sunt i det hele tatt og aldri hatt så sterke følelser for å gjøre noe sånt men etter 1 min så går det over og jeg elsker henne like høyt som jeg gjør til vanlig er liksom små episoder. Klarer alltid og holde tilbake og det har aldri vært et problem sånn sett.. adri hatt noen volds episoder eller noe lignende. så plis hjelp... jeg trenger virkelig noe hjelp vet ikke hva jeg skal gjøre.. hun gjør meg sur konstant disse dager og hun er alltid frekk hver kveld før vi skal legge oss så begynner hun og gråte så jeg prøver å trøste men alt jeg får høre er masse stygge ord om meg. så hjelp.... plis noen Bare for å gi litt context så er jeg diagnosert med både psykopatiske og narsissistiske trekk. mangler mye av empatiske evner men det er der.og velger megselv oftest forran kjæresten som har gjort at jeg tar masse dumme valg. som for eksempel ditchet henne mens hun har vært lei seg fordi jeg ville være med kompiser for eksempel. trekkene jeg har fra narsissismen og psykopaten -Ser på meg selv som best- Mistenksomhet - fiendtlighet - Empatien er ikke helt på plass men den er der. Anonymous poster hash: f3227...76e Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Tror ingen av dere har noe dere skulle gjort i ett romantisk forhold nå. 3 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg antar det eneste som holder deg hos henne er hennes trussel om selvmord. Ja, dette er manipulativt. Du må gjerne holde ut med henne helt til du selv ønsker at hun skal dø. Eller du kan kutte henne ut nå. Utfallet blir uansett det samme: Hun kommer til å gnåle og forsøke å gi deg skyldfølelse. Hun kommer kanskje til å "prøve" å ta livet sitt. Men hun kommer ikke til å ta livet sitt. Jeg har vært borti lignende jenter flere ganger. Det er alltid det samme. Utfordring: Prøv å kutt all kontakt i en måned. Ikke svar på meldinger, facebook, telefon, etc. Ignorer henne hvis du møter på henne. Fullstendig flat line. Jeg ser ikke poenget med å understreke at du har psykopatiske trekk. Hva så? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Fordi det å ditche kjæresten din når hun er lei seg for å henge med venner er noe ingen person vil, eller burde finne seg i. Er man partnere så er man partnere, i både godt og vondt. Du kan ikke bare velge når du skal være kjæresten hennes og så skru av når du vil. Endret 10. oktober 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 tingen er at der og da så gir jeg blanke F, men i ettertid så blir det et helvette så må jeg begynne å beklage meg i timesvis og høre på at hun vil dø og at jeg vil at hun skal dø. Anonymous poster hash: f3227...76e Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Ja, som sagt, ingen av dere burde være i dette forholdet. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 "Hun er litt spes og veldig egoistisk, hun har både klort,slått og mistet tempremanget over dumme ting jeg har gjort for eksempel sagt noe dumt som såret henne eller at hun ikke mener at jeg bryr meg om henne har til å med fått arr og merker etter å ha blitt slått og sparket av henne" Høres ikke ut som noe jeg ville brukt mer tid på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå